شناسهٔ خبر: 29494157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اولین رسانه گردشگری سلامت ایران در سنندج رونمایی می‌شود

اولین مجموعه رسانه ای حوزه گردشگری سلامت ایران با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان در سنندج رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، کاوه خداکرمی مدیر رسانه بین المللی ایران مدیکال در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با بیان اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت نتوانسته به چشم انداز و برنامه های پیش بینی شده خود دست یابد، گفت: کشور از نظر جاذبه‌های گردشگری طبیعی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است اما از بازار توریسم و گردشگری سهم شاخصی نبرده است. این درحالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان نام برده می‌شود و برخی کشورها نظیر اسپانیا از طریق این صنعت امرار معاش می‌کنند.

وی افزود: موضوع گردشگری سلامت حوزه بسیار خوبی است و می‌تواند برای استان کردستان و کشور از نظر توسعه اقتصادی مفید واقع شود.
خداکرمی با اشاره به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور، بیان کرد: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های پزشکی کشور باید از طریق رسانه و ارتباطات انجام گیرد.

مدیر رسانه بین المللی ایران مدیکال گفت: این مجموعه جامع ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک ها و متخصصان ایرانی در کشور عراق است و تلاش می کنیم تا بازار مخاطب خود را به سایر کشورهای همسایه ارتقا دهیم.
وی افزود: چاپ و نشر آگهی نامه ی تخصصی به سه زبان عربی، کردی و انگلیسی و توزیع هدفمند در عراق، به همراه نشر همزمان در وبسایت و شبکه های مجازی، موثرترین ابزار ایران مدیکال در معرفی صنعت گردشگری سلامت کشور است.

خداکرمی با بیان اینکه تلاش می کنیم سهم ایران از گردشگری سلامت در منطقه به نقطه مطلوب برسد، گفت: تا سال 1404 درآمد گردشگری سلامت ایران باید 7 میلیارد دلار در سال باشد.

46

نظر شما