شناسهٔ خبر: 29493610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستاوردهای صنعتی انقلاب در سیمای اصفهان تولید می‌شود

R41346/P41362/S6,51/CT11

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: درحال تهیه برنامه‌ای از اقدامات و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی و صنعتی و دانشگاه‌های استان در طول ۴۰ سال انقلاب هستیم همچنین برنامه‌هایی مثل «هشت بهشت» و «زنده رود» در آیتم‌های خود به این موضوع می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی معصومی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 2 دسته برنامه مستند و نماهنگ به‌همراه برنامه‌های ترکیبی در دستور کار صدا و سیمای مرکز اصفهان بود، اظهار داشت: در بخش مستند برنامه «روایت چهلم» از آیت الله مستجابی خاطرات سال 1320 تا پیروزی انقلاب را روایت می‌کنند.

وی افزود: 52 برنامه مستند که 17 مورد آن تاکنون پخش شده و مابقی در مرحله تدوین قرار دارند و 26 قسمت اینفومیشن «بلوغ نور»، مستند «میدان انقلاب» با حضور پیشگامان انقلاب در قالب 13 برنامه مستند از سال 42 تا 57 و برنامه «کارنامه» که گفت‌وگو با استانداران است و روزهای شنبه 21:15 پخش می‌شود از تولیدات است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: درحال تهیه برنامه‌ای از اقدامات و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی و صنعتی و دانشگاه‌های استان در طول 40 سال انقلاب هستیم همچنین برنامه‌هایی مثل «هشت بهشت» و «زنده رود» در آیتم‌های خود به این موضوع می‌پردازند.

وی افزود: برنامه «گفت‌وگوی هفته» نیز در روزهای دوشنبه اختصاصاً به موضوع چهلمین سالگرد انقلاب می‌پردازد و جُنگ شهرستان‌ها در دهه فجر تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ز

نظر شما