شناسهٔ خبر: 29493368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| فروش اجباری باشگاه اسپانیایی توسط مالک روس

R7858/P1015135/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - مالک روس باشگاه ماربلای اسپانیا در یک اقدام اجباری تصمیم به فروش آن و ترک سمت خود گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، الکساندر گرینبرگ، بازرگان متمول روسی پست ریاست باشگاه ماربلا را ترک کرد. تیمی که در سطح سوم فوتبال باشگاهی اسپانیا حضور دارد.

وی در این رابطه گفت: همه چیز از فصل گذشته و زمانی که مرا متهم به مشارکت در جرایم سازمان‌یافته و پولشویی متهم کردند شروع شد. در این شرایط سخت روحی و مالی به کارم در باشگاه ماربلا ادامه دادم. با این وجود هزینه‌های زیادی را متقبل شدم. حساب‌های مرا دادگاه اسپانیا مسدود کرده و پرونده به آرامی اما تلخ پیش می‌رود. وکلایم سرشان را به دیوار می‌کوبند اما کسی صدای ما را نمی‌شنود. مسائل چنان پیچیده شدند که در نهایت تصمیم به ترک باشگاه ماربلای اسپانیا گرفتم.

این بازرگان روسی ادامه داد: دیروز داستان من در باشگاه ماربلا به صورت رسمی پایان یافت. شرکت جدیدی از شهر مادرید با مالکان چینی در باشگاه ماربلا آغاز به کار کردند. نمی‌توانم مبلغ فروش ماربلا را فاش کنم و فقط می‌گویم چیز برجسته‌ای نیست. با اعضای باشگاه و بازیکنان ماربلا خداحافظی کردم. در بازی بعدی نیز از هواداران خداحافظی می‌کنم. همچنان طرفدار ماربلا می‌مانم و شاید تجربه‌ام در اسپانیا در فوتبال روسیه به کار آید.

الکساندر گرینبرگ در سال 2012 میلادی به تیم ماربلا پیوست و توانست این تیم را از لیگ دسته‌چهارم اسپانیا به لیگ دسته‌ سوم سوق دهد. ماربلا فصل گذشته نیز در آستانه صعود به لیگ دسته‌دوم قرار داشت اما در بازی مرحله پلی‌آف مغلوب تیم سلتیک B شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما