شناسهٔ خبر: 29493204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهاجم نیجریایی پرسپولیس روی دور گل نزدن

ضربه سری که منشا را موثر کرد (عکس)

گادوین منشا مهاجم سیه چرده تیم پرسپولیس با یک ضربه سر علی علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد و در ادامه علیپور موفق با شوتی محکم دروازه شیخ ویسی را باز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی مهدی طارمی، گادوین منشا به بازیکن اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شده اما همچنان در امر گلزنی ناکام بوده است. او این فصل گل بسیار مهمی را در بازی با الدحیل به ثمر رساند و در بازی با فولاد هم گلزنی کرد ولی انتظارات از ستاره سابق پیکان، بیش از این ها است.

 

البته منشا بیش از فصل گذشته می دود و تلاش بیشتری هم دارد. او در کنار علی علیپور سعی می کند بازیکن موثری باشد و در حفظ توپ نیز همچون گذشته موفق ظاهر می شود. روز گذشته گادوین منشا در مقابل تیم سابق بسیار تلاش کرد و سرانجام با یک ضربه سر علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد.

 

قرارداد منشا در پایان فصل به اتمام می رسد و این در حالی است که او در دو فصل اخیر 12 گل به ثمر رسانده و باتوجه به پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ ها هیچ بعید نیست برانکو درخواست برای تمدید قرارداد او نداشته باشد.

 

در یکی از صحنه های بازی دیروز منشا در شرایطی که فرصت پاس دادن به دو بازیکن کناری را داشت، از فاصله 30 متری اقدام به شوت زدن کرد و به نوعی موقعیت را سوزاند؛ شاید اصلی ترین درخواست کادرفنی از او نیز نمایش مسئولیت پذیرانه تر و همکاری با بازیکنان کناری باشد.

 

 

عکس از علیرضا زینلی

نظر شما