شناسهٔ خبر: 29493052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

با شعار علیه آمریکا و عربستان؛

میلیو‌ن ها یمنی میلاد پیامبر اکرم (ص) را جشن گرفتند +عکس

میلیون‌ها یمنی امروز با لبیک به فراخوان رهبر انصارالله، با تجمع در استان‌های مختلف از جمله صنعاء، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) را جشن گرفتند و علیه ائتلاف سعودی اماراتی شعار دادند.

صاحب‌خبر -

العالم - یمن

میلیون‌ها نفر از مردم یمن از اقصی نقاط مختلف کشور راهی استان‌های صنعاء، صعده، إب، تعز، ذمار و الجوف شدند.

منابع خبری می‌گویند، یمنی‌ها امروز سه‌شنبه ضمن حضور گسترده در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)، تصاویر سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله و پرچم‌های سبز و سفید و پلاکاردهایی را که روی آن شعارهای ضد آمریکایی درج شده بود، با خود حمل کرده‌اند.

شبکه المسیره یمن گزارش داد، ده‌ها هزار نفر از مردم یمن فقط در میدان «السبعین» که بزرگترین میدان استان صنعاء به شمار می‌رود، جمع شدند و این مراسم را جشن گرفتند.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنیش انصارالله یمن دیروز دوشنبه، مردم این کشور را به شرکت گسترده در مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) دعوت کرده بود.

روز سه شنبه مصادف با ۱۲ ربیع الاول بنا به روایت اهل تسنن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) است و بیشتر کشورهای عربی این روز را جشن می گیرند.

مردم یمن در حالی در این مراسم به طور گسترده حاضر شدند که ائتلاف سعودی-اماراتی همچنان به نقاط مختلف این کشور حمله می‌کند و جنگ به پایان چهارمین سال خود نزدیک می‌شود.

فارس

نظر شما