شناسهٔ خبر: 29492120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| واکنش بلاژویچ به مزایده مدال برنز جام جهانی ۱۹۹۸

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به مزایده مدال برنز جام جهانی ۱۹۹۸ واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از اعضای پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی که در جام جهانی 1998 با این تیم به عنوان سومی دست یافت، مدال برنز خود را که متعلق به همین تورنمنت‌ است را در سایت «the-saleroom.com» به مزایده گذاشته است. هنوز مشخص نیست که این مدال را یکی از بازیکنان پیشین کرواسی و یا یکی از اعضای کادر فنی این تیم به مزایده گذاشته است. این مزایده قرار است در تاریخ 7 و 8 دسامبر (16 و 17 آذر) برگزار شود و قیمت اولیه آن نیز 7500 یورو اعلام شده و در نهایت به بالاترین پیشنهاد به فروش خواهد رسید.

میروسلاو بلاژویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی و ایران در این خصوص گفت: من باور نمی‌کنم که یکی از بازیکنان پیشین من مدالش را به فروش گذاشته باشد  چون این مدالی ارزشمند است. شاید مدال مورد نظر به سرقت رفته باشد اما نمی‌شود گفت که داستان از چه قرار است. به هر حال فروشنده این مدال ناشناس نخواهد ماند و چنین چیزهایی در نهایت فاش می‌شوند.

بلاژویچ که اخیراً سارقان به آپارتمان وی دستبرد زدند اما نتوانستند مدالش را به سرقت ببرند، تصریح کرد: صادقانه می‌گویم که هر چیزی قیمتی دارد و تنها در ازای قیمت خوبی، مدال جام جهانی 1998 خودم را خواهم فروخت. تا کنون مبالغ زیادی را صرف امور خیریه کرده‌ام، اما هرگز مدال را در این راه نخواهم داد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی پرسپولیس در جام جهانی 1998 فرانسه، دستیار اول بلاژویچ بود و یکی از کسانی است که مدال این تورنمنت را در کارنامه‌ حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما