شناسهٔ خبر: 29491763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اصفهان میزبان سه رشته نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور است

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:اصفهان میزبان نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سه رشته ورزشی اسکواش، تنیس روی میز و هندبال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، احمد مرادی هرندی در گفت و گو با خبرگزاری برنا دراصفهان اظهار کرد: اصفهان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سه رشته ورزشی اسکواش، تنیس روی میز و هندبال است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رده سنی 12 تا 15 سال دختران و پسران برگزار خواهد شد، بیان کرد: رقابت‌های هندبال به دلیل میزبانی شرکت حصا  در شاهین شهر اصفهان برگزار خواهد شد و شاهین شهر در سه سالن ورزشی میزبان 450 نفر است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: رقابت‌های اسکواش در مجموعه ورزشی شهید نصر با حضور 260 نفر در 18 تیم برگزار خواهد شد.

مرادی هرندی تصریح کرد: خانه تنیس روی میز اصفهان هم میزبان 160 نفر در 32 تیم است.

وی با بیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برای اولین بار برگزار می‌شود، گفت: هر استان با توجه به پتانسیلی که دارد میزبانی بعضی از رشته‌های این المپیاد شده است و اصفهان پتانسیل میزبانی رشته‌های بیشتر را دارد در واقع ما مطمئن بودیم با توجه به عملکرد و امکانات این سه هیات ورزشی میزبانی رقابت‌های تنیس روی میز، اسکواش و هندبال به اصفهان تعلق می‌گیرد.

ت/ 2

 

 

 

 

نظر شما