شناسهٔ خبر: 29490627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یواخیم لوو: سال 2018 مطابق انتظار ما پیش نرفت؛ دستاورد مولر در تیم ملی آلمان فوق العاده بوده است

روزبه جاریانی

سرمربی مانشافت در مورد سال نه چندان خوبی که تیمش پشت سر گذاشته است، صحبت کرده.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم ملی فوتبال آلمان سال خوبی را تجربه نکرد و به نظر سال 2018 به بدترین شکل ممکن برای این تیم در حال به پایان رسیدن است. این تیم چند روز قبل به سطح دوم لیگ ملت های اروپا سقوط کرد تا پس از حذف عجیب از جام جهانی 2018، این نیز نمکی بر زخم های فوتبال آلمان باشد. یواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها در مورد کلیات این سال و البته نتایج اخیر تیمش صحبت کرده است.

به نقل از DFB، لوو در مورد بازی تیمش مقابل هلند گفت:

علی رغم اینکه نتیجه ناامید کننده بود اما فکر می کنم نکات مثبت بازی بیشتر از نکات منفی آن بود. ما بسیار منظم و با ریتم خوبی بازی کردیم و 80 دقیقه تیم برتر زمین بودیم. 3 یا 4 موقعیت هم داشتیم تا پیروزی را به چنگ آوریم. 10 دقیقه آخر بازی کمی پرنوسان بود و در تیم های جوان چنین چیزی رخ می دهد و هنوز موارد زیادی هست که باید روی آن ها کار کنیم.

به نظر من تماشاگران با ناامیدی به خانه نرفتند و من واکنش های خوبی از هواداران دیدم. ما باید تا دقیقه 90 متمرکز و منظم بازی کنیم و تیم جوان ما نیاز به چنین بازی هایی دارد. در کل ما نشان دادیم که در مقابل تیم خوبی همچون هلند می توانیم خوب بازی کنیم.

هلند نیز پس از پشت سر گذاشتن چند سال بد، در لیگ ملت های اروپا درخشیده است و چندین بازیکن در سطح کلاس جهانی دارد. 

وی در مورد مولر که صدمین بازی ملی اش را تجربه کرد نیز گفت:

امسال او در حد همیشگی اش نبوده است اما شایسته انجام صدمین بازی برای کشورش بود. این دستاورد فوق العاده ای است.

وی در مورد سال 2018 نیز گفت:

از آنچه انتظار داشتیم بدتر بود. چند بازی آخر اما نکات مثبتی برای سال آینده به ما نشان داد. ما پتانسیل زیادی داریم که می توانیم روی آن ها کار کنیم. قادر خواهیم بود تیمی را روانه میدان کنیم که زیبا بازی کند و به موفقیت برسد.

لوو در مورد اینکه ترکیب ایده آلش را یافته است یا نه نیز گفت:

دقیق نمی توانم بگویم، این نیاز زمان دارد. ما در حال تغییر دادن ترکیب هستیم تا بازیکنان مناسب را پیدا کنیم. هنوز فرصت برای بازی دادن به بازیکنان جوان داریم و آن ها می توانند تجربه کسب کنند. ما بازیکنان با تجربه ای نیز در تیم داریم. قطعا با داشتن یک ترکیب با تجربه یا جوان نمی توان موفق شد، مخلوطی از هر دو برای موفقیت لازم است.

نظر شما