شناسهٔ خبر: 29489588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج با بصیرت و بینش حرکت می‌کند و همچنان مقاوم ایستاده است

خبرگزاری صداوسیما

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود نیرو‌های مردمی و بسیج است که دشمن رادر منطقه به چالش کشیده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار با مسئولان بسیج استان با اشاره به آموخته‌های امام (ره) به مسلمانان گفت: به برکت حضور نیرو‌های بسیج، داعش امروز از منطقه پاکسازی شده است و جمهوری اسلامی ایران در منطقه با وجود نیرو‌های مردمی دشمن را به چالش کشیده است.
علما افزود: دشمن از داشتن نفت، قدرت فناوری موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران هراس ندارد بلکه از تأثیرگذاری ایران در منطقه هراس دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ملت ایران در عین حال که بسیجی هستند و فداکاری می‌کنند قانون‌مدار و تابع قانون هستند، زیرا بسیج قانونمند حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج الگویی برای تمام دنیا است عنوان کرد: دنیا ارتش اسرائیل را با داشتن ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای برتر می‌داند، اما این ارتش توان مقابله با نیروی بسیج را نداشت و کابینه آن ساقط شد.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود:اگر آمریکا ذره‌ای به جنگ نظامی امید داشت به طور حتم حمله می‌کرد.
سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه صبح امروز نیز در این دیدار گفت:: ۴۰ سال از عمر نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران میگذرد و افتخارات را پشت سر میگذاریم و این دستاورد‌ها همه در سایه و در پرتو ولایت‌مداری بوده است.
سردار ریحانی با بیان اینکه امروز تفکر نظام انقلاب اسلامی در بخشی از دنیا فراگیر شده است، بیان کرد: براساس همین تفکر انقلابی امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم.
سردار ریحانی تصریح کرد: امروز شاهدیم کشور‌های منطقه که یک زمانی زیر یوغ استکبار بودند رهایی پیدا کردند.
سردار ریحانی گفت: امام راحل به دنبال تشکیل ارتش مردمی و قدرتمند بایک نظام فرهنگی و تربیتی در جامعه بود تا براساس این تفکرمردم وجوانان را در صحنه نگاه داریم.
وی با بیان اینکه ملت انقلابی و بسیجی ما در ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مقابل همه هجمه‌های دشمن محکم ایستاده است، اظهار داشت: بسیج یک تشکل قدرتمند مردمی برای یک امنیت پایدار و مردمی هم در صحنه داخلی و هم خارج از مرز‌ها است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج یک عامل بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها و گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع) و رده‌های سازمان یافته نشان از اقتدار است.
وی با بیان اینکه دشمنان در فرضیه‌های نظامی خود روی همین گردان‌ها و مردم حساب باز خواهند کرد، تصریح کرد: همین تفکر بسیجی امروز موجب تشکیل ارتش‌های مردمی در سوریه، عراق و یمن شده است.
وی با اشاره به خدمات بسیج در زلزله سال گذشته سرپل‌ذهاب عنوان کرد: اگر حضور گسترده نیرو‌های بسیج در کنار سایر نیرو‌ها برای امداد و نجات نبود شاهد تلفات بیش‌تری بودیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج یک نیروی عظیم و کارآمدی است، افزود: بسیج یعنی حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و امروز همه ملت دارای تفکر بسیجی هستند.
وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های بسیج خدمت‌رسانی است و به ویژه در مناطق محروم و تا زمانی که براساس این تفکر وفرهنگ عمل کنیم موفق خواهیم بود.

نظر شما