شناسهٔ خبر: 29489470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نخعی، مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان:

روحیه قدرشناسی جامعه را به سمت تعالی سوق می دهد/ ارتقا و رشد شاخص های سوادآموزی در سیستان و بلوچستان در سایه تلاشی مضاعف.

نخعی، مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان: روحیه قدرشناسی جامعه را به سمت تعالی سوق می دهد/ ارتقا و رشد شاخص های سوادآموزی در سیستان و بلوچستان در سایه تلاشی مضاعف.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به رشادتهای شهدای 8 سال دفاع مقدس  در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به برکت خون این عزیزان آرامش و امنیت در جامعه حاکم شده و آنچه امروز در ایران اسلامی توفیق و موفقیتی داریم مدیون آنها هستیم .

وی افزود  : شهدای این سرزمین الگوی اخلاق ،ازخودگذشتگی و قناعت برای همه ما هستند .

نخعی خاطرنشان کرد :استان سیستان و بلوچستان استان  سختیها به لحاظ پراکندگی و دوری مسیرها ،کمبود امکانات و زیرساختها و عدم تمکن  خانواده ها به معنای واقعی ، خاص می باشد .

وی ادامه داد:  در این راستا مسئولین آموزش و پرورش استان، معلمین و همچنین آموزشیاران نهضت سوادآموزی متحمل سختیها و مشقات زیادی می شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان  آموزش خواندن و نوشتن را حق همه فرزاندان  این مرزو بوم عنوان کرد و گفت :حمایت های مادی و معنوی حوزه سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش قابل ستایش و ستودنی است .

نخعی بیان داشت : ارتقا و رشد شاخص های سواد آموزی در سیستان و بلوچستان در سایه تلاشی مضاعف حاصل شده است .

شایان ذکر است: در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله محمد سنجرانی ،احمد امیرشاهی به عنوان معاون سواد آموزی اموزش و پرورش استان منصوب و معرفی شد.

نظر شما