شناسهٔ خبر: 29488902 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

وعده مقتدرانه امیر ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیدیم.

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، در حاشیه افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش و‌ در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح دانشکده دندانپزشکی کاری بزرگ و ارزنده است، برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: امکانات و سرمایه خوبی در این مجموعه پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا ان‌شاالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

دریادار سیاری در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی‌های مجتمع غدیر گفت: زیر بنای کل این مجموعه 10 هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است. صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی ماست. چون ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم. خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

وی درباره اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ارتش چه دستاوردهایی را رونمایی خواهد کرد،گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند، می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیدیم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌به جایی رسیدیم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیدیم.

دریادار سیاری درباره جلسه‌ای که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری و میزان این اعتبارات مصوب مورد ارزیابی قرار گرفت، هماهنگ کردیم که‌ ان‌شاالله بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم. 

 

نظر شما