شناسهٔ خبر: 29488527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

المپیاد استعدادهای برتر محل کشف پرورش نخبگان ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از اقداماتی ارزشمندی که از سوی وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی انجام شد همین المپیاد استعدادیابی ورزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از اقداماتی ارزشمندی که از سوی وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی انجام شد همین المپیاد استعدادهای ورزشی است.

احمد بهروزیان فرد افزود: این رقابت ها محل کشف استعدادهای برتر دررشته های است که کمک شایانی به ورزش قهرمانی کشور خواهد کرد.،

وی اضافه کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران، حلقه مفقوده و کار بزرگی بود که توسط اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

بهروزیان فرد خاطر نشان کرد: کاروان ورزشی استان بوشهر در 43 رشته ورزشی به این مسابقات اعزام می شود که تیم های منتخب استان اردوهای منظمی برای این رقابت ها پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: این کار باید ماندگار باشد و اعتبار ویژه ای برای برگزاری همیشگی آن در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال نیز با توجه به پتاسیل استان بوشهر در رشته های آبی و ساحلی رقابت های هندبال ساحلی و قایقرانی به میزبانی شهر بوشهر از 30 آبان ماه تا 11 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: افتاحیه مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی 30 آبان ماه راس ساعت 18/30 در زمین ساحلی دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می شود.

نظر شما