شناسهٔ خبر: 29486939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بصیرت افزایی کارکنان ناجا اهم اهداف پرورش نیروی کارآمد

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت افزایی کارکنان ناجا از مهمترین اهداف پرورش نیروی کارآمد می‌باشد.

صاحب‌خبر -

بصیرت افزایی کارکنان ناجا اهم اهداف پرورش نیروی کارآمدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ هشتمین دوره بصیرت غیر تمرکزی ویژه پرسنل ناجا استان مرکزی صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و برخی از نیروهای انتظامی در دانشگاه تربیت معلم به کار خود پایان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: بصیرت افزایی کارکنان ناجا از مهمترین اهداف پرورش نیروی کارآمد می باشد.
آیت الله دری صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره بصیرت غیر تمرکزی با تاکید بر اینکه دوره بصیرتی باید استمرار داشته باشد گفت: سطح دوره ها هم باید نسبت به گذشته ارتقا پیدا کند چرا که بصیرت افزایی مختص یک حوزه نیست بلکه باید در تمامی شئون زندگی باشد.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با تمام قوا در برخورد با اخلال گران نظم و امنیت و همچنین جریان های انحرافی به خوبی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: امروز این نیرو باید در کنار دیگر ارگان های نظام سلامت نفسی و اجتماعی و همچنین حفظ حقوق بیت المال و مردم را بیش از پیش مد نظر قرار دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: در این دوره بحث بصیرت افزایی دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای فرماندهان، مسئولان کلانتری ها و همچنین معاونت های اجتماعی بیان می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شده است افزود: 122نفر از پرسنل نیروی انتظامی در این دوره شرکت کردند که با تجربیات اساتید حوزه و دانشگاه در مباحث اخلاقی و دینی و مسائل روز آشنا شدند.
در پایان این مراسم از تعدادی از برترین های این دوره قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

نظر شما