شناسهٔ خبر: 29486044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بجنورد| همزمان با هفته بسیج ۲۲ برنامه محوری در پایگاه‌های مقاومت عملیاتی می‌شود

R7719/P1361/S6,55/CT1

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: در هفته مبارک بسیج، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ۲۲ برنامه محوری را در سطح پایگاه‌های مقاومت عملیاتی می کند.

صاحب‌خبر -

مجید فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: بیش از 475 برنامه در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در قالب 35 عنوان برنامه تقسیم بندی می شوند افزود: در هفته مبارک بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد 22 برنامه محوری را در سطح  پایگاه‌های مقاومت عملیاتی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با تشریح برنامه‌های محوری این ناحیه در هفته بسیج تصریح کرد: برگزاری رزمایش فضای مجازی با پویش بسیجیان، نشست مشترک ائمه جمعه، هیئت امنای مساجد و پایگاه‌ها در 14 مسجد، دیدار با کارآفرینان نمونه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ورودی بیمارستان تامین اجتماعی و اجرای طرح کرامت در محله جوادیه از مهمترین برنامه‌های محوری ناحیه مقاومت شهرستان بجنورد است.

وی از آغاز شروع عملیات گشت محله محور در هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات گشت محله محور در راستای ارتقا و تامین امنیت محلات همچون گذشته در هفته بسیج با قوت ادامه می‌یابد. همچنین برنامه‌هایی از قبیل سرکشی و تکریم از 114 خانواده شهید، راه‌اندازی کمپین فضای مجازی دفاع از مردم یمن، اعزام مرحله دوم دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور، اهدای خون 313 نفر از بسیجیان، برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) در مسجد اهل سنت محله جوادیه و همایش 8 هزار نفری حماسه حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در دستور کار ناحیه مقاومت شهرستان بجنورد است.

فغانی با بیان اینکه اجتماع هزارنفری پیروان ولایت در 7 آذر در مسجد امام رضا (ع) شهرستان بجنورد برگزار می‌شود ادامه داد: با توجه به آسیب‌های محلات و مشکلات ساکنین محله، میز خدمت برای چهار مسجد شهرستان بجنورد جهت دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و رفع مشکلات آن‌ها تدارک دیده شده که در ایام هفته بسیج این مهم اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در پایان از افتتاح پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ایام هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی و ویژه بسیج خدمت‌رسانی و سازندگی است، در ایام هفته بسیج پروژه‌های خانه عالم گیفان و منبع آب شور  این دهستان و همچنین بازسازی مزار شهیدی در روستای کی‌کی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

نظر شما