شناسهٔ خبر: 29485702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاله میهمان شاگردان ترکاشوند/ جدال سخت صدرنشین در ورامین

هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی برگزار خواهد شد که تیم صدرنشین شهرداری ورامین جدال سختی با سایپا خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

کاله میهمان شاگردان مصطفی‌وند / چالش سخت صدرنشین در ورامینبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 مسابقه به هفته نهم خود می‌رسد. در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های خاتم اردکان، شهروند اراک، پیکان تهران، شهردار ورامین، شهرداری تبریز و دورنا ارومیه میزبان خواهند بود و از حریفان خود پذیرایی می‌کنند.

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین شهرداری ورامین در خانه میزبان تیم سایپا تهران خواهد بود. سایپایی‌ها که آغاز خوبی در لیگ برتر والیبال داشتند در هفته اخیر مقابل کاله به یک پیروزی روحیه بخش رسیدند و حالا برای شکست دادن ورامین نیز انگیزه بالایی دارند. ورامینی‌ها اما تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت که با پیروزی مقابل سایپا بتوانند صدرنشینی خود را حفظ کنند. دیدار دو تیم سایپا و شهرداری ورامین حساس ترین دیدار هفته نهم خواهد بود.

در تهران و در خانه والیبال دو تیم پیکان تهران و کاله به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان ترکاشوند در این مسابقه باید مقابل شاگردان بهروز عطایی به میدان بروند.نبرد دو تیم پیکان و کاله همواره از جذابیت های خاصی برخوردار است و این بار و نیز پیش بینی می‌شود شاهد جدال دیدنی بین این دو تیم ریشه دار والیبال باشیم. تیم پیکان در حال حاضر در رده چهام جدول مسابقات قرار داد و کاله نیز با شکست هفته قبل مقابل سایپا یک پله سقوط کرد و در جایگاه ششم ایستاد.

تیم والیبال خاتم اردکان در این هفته از مسابقات به مصاف تیم شهرداری ارومیه خواهد رفت. ارومیه که با سرمربی جدید خود به دنبال فرار از قعر جدول و رسیدن به پیروزی است، این هفته نیز کار سختی خواهد داشت. تیم شهروند اراک نیز که در هفته های اخیر بازی های خوبی ارائه داده است این هفته در خانه از تیم عقاب نهاجا پذیرایی می‌کند.

پیام خراسان در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و نشان داده است که یکی از مدعیان این دوره از مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رود.  این هفته شاگردان جبار قوچان نژاد به ارومیه خواهند رفت و مقابل تیم دورنای ارومیه صف آرایی می‌کنند. جدالی که به نظر نمی رسد برای مشهدی ها دردسرساز باشد. تیم پیام خراسان که در حال حاضر در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد از این شانس بهره می برد که با شکست دادن تیم دورنا بتواند در هفته استراحت گنبدی ها جای این تیم را در رده دوم جدول از آن خود کند.

**برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

خاتم اردکان – شهرداری ارومیه

شهروند اراک – عقاب نهاجا

پیکان تهران – کاله مازندران

شهرداری ورامین – سایپا تهران

شهرداری تبریز – فولاد سیرجان

دورنا ارومیه – پیام خراسان

* شهرداری گنبد این هفته استراحت دارد و همه مسابقات هفته نهم ساعت 16 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شاهین‌طبع: نسبت به هیچ بازیکنی سوء نیت ندارم/ درباره موضوع ارسلان کاظمی سکوت می‌کنم

سریال ادامه‌دار شکست‌های ارومیه/ سایپا از بحران خارج شد

خودرو سازان در آمل به میدان می‌روند/ تقابل شهرداری و دورنا در ورامین

انتهای پیام/

هر چه در هفته نهم لیگ برتر والیبال می‌گذرد

نظر شما