شناسهٔ خبر: 29485622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌مرکز جامع سرطان ایران در همدان ساخته می‌شود

R41405/P1377/S6,75/CT11

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در استان احساس سکته نمی‌کنیم، گفت: ‌مرکز جامع سرطان ایران در همدان ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید حبیب الله موسوی بهار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار به عنوان نماینده مدیران استان در این مراسم اظهار داشت: سعی کردیم با پشتیبانی‌ها، گاها عتاب و خطاب‌ها، راهنمایی‌ها و غیره آقای نیکبخت، به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کاهش بیکاری در کشور، ثبت شهر جهانی لالجین، افزایش مهمان سراها و هتل‌ها، مدیرت آب، کشت‌های نوین و غیره توسط همدان افزود: علاوه بر این، افزایش ‌بیش از 800 تخت بیمارستانی و افتتاح بیمارستان فرشچیان از دیگر پروژه‌های ما بود که علاوه بر بیمارستان روانپزشکی و قلب، با مساعدت استاندار و نمایندگان هم اینک مشغول ساخت و ساز مرکز جامع سرطان  هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه 318 پروژه بهداشتی مصوب و 227 پروژه افتتاح و بهره برداری شده است گفت: اگر اتمام این پروژه‌ها به این روزها موکول می‌شد، در توانمان نبود تا آنها را به پایان برسانیم.

وی ابراز کرد: علاوه بر اجرای قوی طرح تحول سلامت، راه‌اندازی مراکز تصویربرداری، خرید و آماده سازی 5 مرکز سی تی اسکن را در آینده، کلنگ بیمارستان بزرگی زده می‌شود که قرار است به مرکز قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تبدیل شود.

موسوی بهار با اشاره به برگزاری دو رویداد بزرگ گردشگری همدان 2018 عنوان کرد:‌ احیای واحدهای تعطیل شده و در شرف تعطیلی، دلگرمی و پشتیبانی از دستگاه‌ها از جمله اقدامات آقای نیکبخت بود.

وی خطاب به شاهرخی استاندار جدید همدان تصریح کرد: در استان احساس سکته نمی‌کنیم پس  آقای شاهرخی حالا که فرمان را در دست دارید، کمک کنید تا در مسیر توسعه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما