شناسهٔ خبر: 29483038 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

لوموند: کمپین جهانی بایکوت اسرائیل، روزبروز قویتر می‌شود

صاحب‌خبر -
کمپین جهانی «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» روز به روز در دستیابی به هدف خود برای تحریم مسابقات موسیقی در فلسطین اشغالی موفق‌تر عمل کرده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه فرانسوی لوموند نوشت کمپین جهانی ««بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل (PDS)» خواستار استفاده از اهرم‌های اقتصادی، آکادمیک، فرهنگی و سیاسی برای وارد آوردن فشار بر رژیم صهیونیستی و روز به روز در دستیابی به هدف خود برای تحریم مسابقات موسیقی در فلسطین اشغالی موفق‌تر عمل کرده است.
 
این نشریه نوشت هنرمندان آنگلوساکسون بیش از دیگر هنرمندان جهان به این فراخوان پاسخ مثبت داده‌اند. در نتیجه فعالیت‌های کمپین  مذکور و یکی از مشهورترین نمایندگان و سخنگویانش، «راجر واترز»، خواننده و آهنگساز انگلیسی، در سپتامبر گذشته هنرمندان بسیاری از شرکت در فستیوال موزیک «متئور» صرفنظر کردند.
 
پیش از این جنبش جهانی تحریم  رژیم صهیونیستی از همه هنرمندان دعوت شده به این جشنواره خواست تا حضور خود را در این جشنواره لغو کنند. رژیم صهیونیستی قرار است ۶ تا ۸ سپتامبر در سرزمین‌های اشغالی جشنواره موسیقی بین‌المللی برگزار کند.
 
این جنبش جهانی حامی مبارزان فلسطین پیش از این نیز طی فراخوانی از همه هنرمندان دعوت شده به این جشنواره خواسته بود تا به مقاومت مسالمت‌آمیز این جنبش در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی احترام بگذارند و با حضور خود در جنایت‌های رژیم صهیونیستی همدست نشوند و با انصراف خود مشارکت معناداری در مبارزه این جنبش برای آزادی، عدالت و برابری داشته باشند.
 

نظر شما