شناسهٔ خبر: 29482899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجمع طلاب و روحانیون یزدی در اعتراض به جنایات در یمن

جمعی از طلاب و روحانیون یزدی در اعتراض به کشتار مردم بی گناه یمن تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

تجمع طلاب و روحانیون یزدی در اعتراض به جنایات در یمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ طلاب حوزه‌های علمیه استان یزد امروز در تجمعی اعتراضی جنایت حکام آل سعود در کشتار کودکان و مردم بی دفاع یمن را محکوم کردند.

طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان دارالعباده یزد امروز صبح با برگزاری تجمعات اعتراضی حملات وحشیانه آل سعود به یمن را محکوم کردند و واکنش جدی مجامع بین المللی نسبت به این تجاوزگری ها را خواستار شدند.

حوزویان با تعطیل کردن کلاس های درس ، و باسردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود ، کشتار وحشیانه مردم بی گناه یمن بخصوص کودکان را در حملات آل سعود به این کشور محکوم کردند.

 روسای کشور‌های اسلامی  نسبت به اتفاقاتی که برای مسلمانان می‌افتد بی‌تفاوت نباشند

 آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  پیش از ظهر امروز در تجمع روحانیون و طلاب استان در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد با بیان اینکه دشمنان اسلام در این سال‌ها استراتژی خود را در راستای دشمنی‌هایشان با مسلمانان تغییر دادند گفت: آن‌ها امروزه با جنگ رو درو وارد عمل نمی‌شوند و به جای آن با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جنگ‌های درون منطقه‌ای را بین آن‌ها به راه انداختند.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه فریاد‌های مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل  و همپیمانانشان همیشه باید باشد اظهار داشت: جمهوری اسلامی توطئه‌های دشمنان را در این ده‌ها به خوبی شناخته و نسبت به آن با درایت‌های مقام معظم رهبری به خوبی مقابله می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به نبود اتفاق نظر بین روسای کشور‌های اسلامی در منطقه گفت: روسای کشور‌های اسلامی دنبال عیش و نوش خود هستند و هیچ‌گاه نتوانستند نسبت به دشمنان اسلام، در بین خود اتحاد پیدا کنند.

 آیت الله ناصری نسبت به بی‌تفاوتی روسای کشور‌های اسلامی به اتفاقاتی که برای مسلمانان در منطقه رخ می‌دهد واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: آن‌ها با وجود اینکه می‌بینند که دشمنان اسلام در کشور‌های منطقه به کشتار مردم و کودکان مظلوم می‌پردازد هیچ عمل و اعتراضی را انجام نمی‌دهند که جای تاسف دارد.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه متأسفانه امروزه مسلمانان با پول و مال خود به جان هم افتاده‌اند افزود: این بدترین فاجعه‌ای است که امروزه بین مسلمانان رخ می‌دهد و دشمنان بهترین استفاده را از آن می‌برند.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: خواسته‌های دشمنان این است که مسلمانان به جان هم بیافتند و در این راه از هیچ اقدام غیر انسانی دست برنمی‌دارند و به کشتار عده زیادی از کودکان و مردم بی گناه در کشور‌های مسلمان می‌پردازند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به فعالیت مؤثر جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه مانند سوریه و عراق گفت: ایران با این کار خود اسلام، مسلمانان و کل جهان را نجات داد و اگر کسی بخواهد کار‌های جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه را نادیده بگیرد قدرنشناسی است.

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها:

نظر شما