شناسهٔ خبر: 29482125 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آتش دانی که دود ساطع نمی‌کند+فیلم

خبرگزاری میزان- یک شرکت نوعی متفاوت از منقل یا آتش دان را طراحی کرده است که در حین سوختن زغال درون این وسیله، هیچ گونه دودی از خود ساطع نمی‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک شرکت نوعی متفاوت از منقل یا آتش دان را طراحی کرده است که در حین سوختن زغال درون این وسیله، هیچ گونه دودی از خود ساطع نمی‌کند. این شرکت که در ساخت اجاق‌های اردوگاه از شهرت بالایی برخوردار است، تصمیم گرفته به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان تغییراتی در سیستم داخلی این وسیله ایجاد کند. نحوه عملکرد این وسیله به گونه‌ای است که آتش را به همراه اکسیژن به کمک یک فن قابل شارژ به داخل آتش دان انتقال می‌دهد. این امر منجر به احتراق بهتر زغال شده و دیگر فرصتی برای فرار دود از داخل مخزن به فضای بیرون را نمی‌دهد.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.mizanonline.com/fa/news/play/embed/469012/1872367?width=400&height=300"></script></div>

 

جالب است بدانید حتی افراد می‌توانند به کمک یک نرم افزار شدت شعله‌های آتش را تنظیم کنند.



انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما