شناسهٔ خبر: 29479771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اخبار سیاسی پربازدید ۲۸ آبان ماه:

ظریف: مسئول مستندات نیستم/ آمریکا و هم‌پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک کرده‌اند/ هزینه‌های تحریم کم نیست، اما راه خود را پیدا می‌کنیم

صاحب‌خبر -

پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظریف: مسئول مستندات نیستم/ نیازی به توضیح بیشتر من نیست، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک کرده اند و هزینه های تحریم کم نیست اما راه خود را پیدا می کنیم از پربازدیدترین اخبار بیست و هشتم آبان ماه است.

وزیر امور خارجه گفت: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام کرده است.

جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس صبح امروز در سفری یک روزه به تهران آمد.

اروپا هر چه سریع تر تعهدات خود را به اجرا بگذاردسخنگوی وزارت خارجه گفت: اننظار می رود که اروپا هرچه سریع تر مکانیزم های مورد نیاز ما را فراهم کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از ابتدای سال جاری آمارها نشان می دهد آمریکایی ها و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک کرده اند و دیگر حضور معناداری در منطقه ندارند.

ظریف: مسئول مستندات نیستم/ آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک کرده اند/ هزینه های تحریم کم نیست اما راه خود را پیدا می کنیم

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از برگزاری بی سر و صدای کنگره حزب متبوعش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنده مسئول خبری نیستم.

وزرای امور خارجه ایران و انگلیس دقایقی قبل با هم دیدار و گفت وگو کردند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هزینه های تحریم برای ما کم نیست، ولی ما راه خود را پیدا می کنیم و به مسیر اصلی خود ادامه می دهیم و در این میان به زانو درنمی آییم و دست های خود را به نشانه تسلیم بالا نمی بریم.

سامانه الکترونیکی «سرباز ماهر» رونمایی شد.

ظریف: مسئول مستندات نیستم/ آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک کرده اند/ هزینه های تحریم کم نیست اما راه خود را پیدا می کنیم

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: پیوستن به توافقنامه زیست محیطی پاریس برای ما مزایای زیادی دارد و هیچ مطلب نگران کننده ای وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما