شناسهٔ خبر: 29478217 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علی‌نژاد عامل بدبختی دختران ایرانی است +فیلم

یک توریست آلمانی مسیح علی‌نژاد را باعث بدبختی دختران ایرانی دانست و به شدت از او انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

علینژاد عامل بدبختی دختران ایرانی است+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسیح علی‌نژاد خبرنگار لندن نشین رسانه‌های ضد انقلاب طی این سال‌ها با پیام‌ها و رفتار وطن فروشانه‌اش بین مردم زبانزد است.

وی که با راه‌اندازی جنبش‌ها و کمپین‌های مختلف در تخریب حجاب و ارزش‌های این چنینی سعی در تخریب وجهه زنان محجبه و تشویق زنان و دختران ایرانی داشته است، به دلیل گاف‌های بزرگ و متعدد بارها از سوی کارشناسان و تحلیلگران خارجی هم مورد تمسخر واقع شده و سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی شده است.

گاف‌های کوچک و بزرگ مسیح علی‌نژاد در تحلیل‌های مختلفی که علیه کشور، مقامات مسئول و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد تمامی ندارد و جزو مباحث اصلی فضای مجازی است که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفته و منتشر می‌شود.

مسیح علی‌نژاد خبرنگار لندن نشین با فیلم تقطیع شده‌ای توریست آلمانی را که به کشور ایران سفر کرده بود، سعی در تخریب وضعیت حاکم در کشور و بد جلوه دادن آن داشت که با واکنش عجیب و جالب وی مواجه شد.

در ادامه ویدئویی کوتاه و جنجالی از صحبت‌های این توریست آلمانی را مشاهده می‌کنید که طی صحبت‌های خود، مسیح علی‌نژاد را عامل بدبختی دختران ایرانی می‌داند و معتقد است که جنبش چهارشنبه‌های سفید او، دختران ایرانی را به خطر می‌اندازد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6736135/8968641?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما