شناسهٔ خبر: 29476261 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملیات انتحاری زن تروریست مقابل پاسگاه پلیس +فیلم

زنی تروریست با ظاهری مشکوک در نزدیکی یک ایست بازرسی طی عملیاتی انتحاری خود را منفجر کرد.

صاحب‌خبر -

عملیات انتحاری زن تروریست مقابل ایست بازرسی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنی مسلح به بمب نزدیک یک ایست بازرسی در منطقه استاراپرامیسلف گروزنی دست به عملیات انتحاری زد. آپتی آلودینف یکی از مقامات وزارت چچن درباره این ماجرا گفت: زن مشکوک بدون توجه به هشدارهای ماموران با سرعت به آنها نزدیک می شد که ناگهان خود را منفجر کرد.

طبق گزارش وزارت کشور جمهوری خودمختار چچن در جریان این حادثه هولناک خوشبختانه هیچ کدام از ماموران حاضر در شیفت آسیبی ندیدند.

گفتنی است؛ این زن اهل چچن نبوده و هیچ گروهی مسئولیت این عملیات را به عهده نگرفته است هر چند که عناصر داعش در این منطقه سابقه فعالیت‌های تروریستی دارند و تقریبا سه ماه گذشته نیز دو حمله  در نزدیکی گروزنی انجام دادند که به گفته  دژام‌بولات یوراموف، وزیر اطلاع‌رسانی دولت محلی چچن، مهاجمان بین  11 تا 16 سال داشتند.

بیشتر بخوانید:عاقبت یک داعشی‌ که پسر عمویش را مقابل دوربین کشت! +عکس

در یکی  از این عملیات، نوجوانان تروریست با چاقو سعی در ورود به اداره پلیس شهر شالی را داشتند و چند نفر را مجروح کردند، در حمله دیگر نیز عده ای از آنها قصد انفجار یک کامیون حامل کپسول‌های گاز را داشتند که موفق به این کار نشدند. در ادامه لحظه انفجار این زن تروریست را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6736054/8967913?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما