شناسهٔ خبر: 29475168 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام جنون آمیز مسافر داخل اتوبوس! +فیلم

یک مسافر اتوبوس تنها بدلیل پرداخت ۱ یوان کرایه بیشتر در دستگاه خودپرداز اتوبوس، صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

صاحب‌خبر -

اقدام جنون آمیز مسافر در داخل اتوبوس! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 1 ماه پیش بود که وقوع درگیری بین یکی از مسافران با راننده یک اتوبوس شهری منجر حادثه ای وحشتناک در این کشور شد. این اتوبوس که از کنترل راننده خارج شده بود به داخل رودخانه "یانگتزه" سقوط کرد و موجب کشته شدن 15 نفر شد.

گفته می شد یک مسافر زن که موفق به پیاده شدن در ایستگاه مورد نظر خود نشده بود با راننده بصورت فیزیکی درگیر و باعث وقوع این تراژدی شد. اما ظاهرا وقوع این تراژدی هم نتوانست هشداری برای برخی از شهروندان این کشور باشد.

روز یکشنبه وقوع یک درگیری دیگر بین مسافر زن و یک راننده اتوبوس در شهر "ژنگژو" در استان هنان چین بار دیگر خبرساز شد. این زن که بصورت تصادفی مبلغ بیشتری ( 1 یوان) را برای کرایه بر روی دستگاه خودپرداز اتوبوس پرداخت کرده بود بر سر بازپسگیری آن با راننده گلاویز شد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه درگیری این مسافر زن با راننده زن اتوبوس را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که اتوبوس در حال حرکت است این مسافر که کنار راننده ایستاده بصورت فیزیکی با او درگیری می شود.

در ادامه عده ای از مسافران مجبور به مداخله شده و در ادامه راننده با توقف اتوبوس پلیس را در جریان این حادثه قرار داد. سرانجام این زن توسط پلیس محلی چین بازداشت و مجبور شد تا 4 روز را در بازداشتگاه بگذراند. راننده اتوبوس نیز بدلیل رفتار نامناسب با مسافر به پرداخت 300 یوان جریمه محکوم شد.

گفتنی است؛ این درگیری پس از آن خبرساز می شود که یک درگیری مشابه نیز حدود یک هفته پیش در شهر " ژیانتان" واقع در استان هونان چین میان یک مرد سالخورده و یک راننده اتوبوس  خبرساز شده بود. یک  مرد سالخورده که نتوانسته بود در ایستگاه مورد نظر خود پیاده شود تلاش کرده بود با گرفتن فرمان اتوبوس راننده را وادار به توقف کند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6734317/8959825?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

حمله مسافر به راننده حین حرکت اتوبوس !

نظر شما