شناسهٔ خبر: 29474514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرهنگ سعادت زاده:

ویزیت رایگان عموم شهروندان دزفول در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان/ تجمع ۳ هزار نفری بسیجیان دزفول برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول، از ویزیت رایگان عموم شهروندان دزفولی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان خبر داد و گفت: تجمع سه هزار نفری بسیجیان دزفول برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سرهنگ هادی سعادت زاده»، در نشست خبری با اصحاب رسانه، به برنامه های سپاه دزفول در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در روز (دوشنبه ۵ آذر) به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان کلیه عموم شهروندان دزفول در صورت نیاز می توانند با مراجعه به درمانگاه امام جعفر صادق (ع) ویزیت رایگان شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دزفول، افزود: برگزاری یادواره شهدای بخش چغامیش، یادواره شهیدان مدافع وطن، یادواره شهدای دانشجو، اعزام ۱۹ تیم پزشکی جهت ویزیت رایگان در مناطق محروم، پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری، اهدای خون توسط بسیجیان از جمله برنامه های سپاه دزفول در هفته بسیج است.

 

وی به اشاره به تجمع سه هزار نفری بسیجیان دزفول در روز هفتم هفته بسیج در حسینیه ثارالله این شهرستان، اضافه کرد: از دیگر برنامه مهم این هفته می توان به برگزاری جشنواره غذا در پارک خانواده، نمایشگاه صنایع دستی در پارک دولت دزفول، اعزام 500 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اشاره کرد.

 

وی به فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی سپاه دزفول طی سال گذشته و امسال اشاره کرد و ادامه داد: ساخت سه خانه برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب و کمک به ساخت 17 واحد مسکونی، مرمت و نوسازی 17 باب مدرسه در طرح هجرت تابستان، احداث سه باب خانه عالم در مناطق روستایی، واکسیناسیون 20 هزار دام سبک و سنگین علیه تب کریمه کنگو و اهدای 100 جهیزیه به نوعروسان نیازمند از اقدامات بسیج دزفول هستند.

 

سعادت زاده، با اشاره به اهدای 200 بسته لوازم التحریر و 100 بسته ورزشی در مناطق محروم، تصریح کرد: بسیج دزفول در یکسال گذشته به احداث 2 زمین ورزشی و چهار باب مسجد کمک کرده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین سپاه دزفول با احداث مخزن بتنی 75 هزار لیتری با 13 کیلومتر لوله کشی اقدام به آبرسانی به سه روستای این شهرستان کرده و مشکلات آب شرب در این روستاها حل شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول، اظهار کرد: در اجرای طرح کرامت، مناطق آلوده به مواد مخدر ضمن همکاری با سایر ارگان ها با اعزام هفت روحانی به این مناطق اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته و 73 نفر از معتادین جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کرده است.

 

نظر شما