شناسهٔ خبر: 29474474 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار

از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌عنوان خیر نمونه در ساخت کتابخانه تقدیر شد

مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تاریخ 24 آبان سال 1397 در محل تالار وحدت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مراسم که با حضور غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، علامه فاطمی‌نیا، جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه‌ها و برگزیدگان برگزار شد، از بانک‌پاسارگاد به دلیل ساخت چند باب کتابخانه‌ی مجهز، در مناطق محروم و آسیب‌دیده‌ی کشور تجلیل شد.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به ساخت چندین مدرسه و کتابخانه در مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویر احمد، همدان، اردبیل، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرج، آذربایجان، خوزستان و ... کرده‌است. این مدارس و کتابخانه‌ها با بهترین امکانات، در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسیده و یا در حال ساخت و آماده‌سازی جهت استفاده‌ی دانش‌آموزان مناطق محروم هستند.

راه‌اندازی مراکز بهداشت در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی و همچنین ساخت بیمارستان در حال احداث خاتم در استان قم از دیگر برنامه‌های این بانک است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از کتابخانه‌های برگزیده و مسئولات و کتابداران برتر، از کاظم قلم‌چی، عباس مصلی‌نژاد، محمدجواد محمدآبادی، عبدالحمید هنری و حسین قره‌چمنی نیز به عنوان خیرین برتر در امر ساخت کتابخانه تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما