شناسهٔ خبر: 29474131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خروجی جلسات مسئولان در رابطه با قیمت‌ها و مسائل اقتصادی باید برای مردم ملموس باشد

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی جلسات علنی و غیرعلنی مجلس و دیگر جلسات مسئولان در رابطه با مسائل اقتصادی باید برای مردم ملموس باشد و مردم ببینند که دستگاه‌های مسئول ناظر بر بازار هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار گفت: مسئولان با دستان خود و با عملکردشان بازار را ملتهب می‌کنند و نیاز است که نظارت لازم بر بازار توسط دستگاه‌های مسئول صورت پذیرد. 

وی با تأکید بر لزوم برخورد با گرانفروشان و محتکرین کالاهای اساسی توسط تعزیرات، افزود: برخورد با گرانفروشان و محتکرین باید به گونه‌ای باشد که مردم نتیجه آن را ببینند و برایشان ملموس باشد که  مسئولان و دستگاه‌های هم به وظیفه‌شان عمل کرده‌اند.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی کشور اظهار داشت: این جلسات باید به گونه‌ای باشد که مردم خروجی و نتیجه آن را ببینند، وقتی این همه جلسات و نشست‌ها برگزار می‌شود، باید خروجی آن برای مردم مشخص و ملموس باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: در بحث کالاهای اساسی، دولت باید به گونه‌ای عمل کند که مردم تحت فشار قرار نگیرند و بتوانند به زندگی روزمره خود به صورت عادی ادامه دهند.

وی افزود: مردم شرایط تحریم را درک می‌کنند و نسبت به این مسائل آگاهی کامل دارند،  اما مردم انتظار دارند مواردی که هیچ ربطی به تحریم ندارد و به عملکرد دستگاه‌ها در داخل کشور بازمی‌گردد اصلاح شود و مردم در اثر بی‌دقتی‌ها و سوءتدبیرها آسیب نبینند. 

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تحریم‌های دشمن در طول چهل سال پیروزی پس از انقلاب همواره وجود داشته و ما شرایطی سخت‌تر از امروز را در مورد تحریم‌های آمریکا تجربه کرده‌ایم و مسئولان باید در شرایط کنونی مردم را مورد حمایت قرار دهند و مردم انتظار دارند که خروجی نشست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و... چیست و چه اتفاقی در زندگی روزمره و معیشت‌شان خواهد افتاد. 

 

نظر شما