شناسهٔ خبر: 29473638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

رشد ۱۵۰ درصدی نصب کنتورهای هوشمند در کردستان

دنیای‌اقتصاد – سنندج : سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از رشد ۱۵۰ درصدی نصب کنتورهای هوشمند در ۷ ماه اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

صاحب‌خبر -

هیوا خرم با اشاره به لزوم تعویض کنتورهای مکانیکی و نصب کنتورهای هوشمند گفت: یکی از اهداف سال‌جاری نصب کنتورهای هوشمند است که با توجه به رشد ۱۵۰ درصدی در هفت ماه اول امسال پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این خصوص داشته‌ایم و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی همکاران این امر با جدیت و سرعت بیشتری افزایش یابد. وی با اشاره به تست ۴۲ هزار دستگاه کنتور و همچنین تعویض و اصلاح یک‌هزار و ۷۳۲ کنتور در هفت ماه سال جاری افزود: یکی از اهداف شرکت در مدیریت منابع و استفاده بهینه از اعتبارات، در زمینه تست لوازم اندازه‌گیری، تعریف روش غربالگری است که با هدف کاهش هزینه‌های شرکت انجام می‌گیرد.

خرم در ادامه به تغییرات مصرف استان در ۶ ماه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی استان طی این مدت حاکی از کاهش ۵۲/ ۰ درصدی آن است و این در حالی است که شاهد افزایش ۱۰ درصدی فروش انشعابات طی این بازه زمانی هستیم.وی در ادامه به جلب همکاری ۶۷۵ مشترک کشاورزی در استان و عدم به‌کارگیری پمپاژهای آب در ساعات اوج مصرف اشاره کرد که حاکی از رشد ۱۲۵ درصدی همکاری کشاورزان است، همچنین رشد ۵۴۰ درصدی در جلب همکاری مشترکان اداری و صنعتی در به‌کارگیری مولد‌های منصوبه در ساعت اوج مصرف از دیگر فعالیت‌ها در این زمینه است.

سرپرست معاونت خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه افزود: کاهش ۶ درصدی مصرف اداره‌ها ناشی از بازرسی‌های مستمر اداره‌ها و بانک‌ها و توصیه‌های مدیریت مصرف توسط نمایندگان شرکت، برگزاری ۵ سمینار آموزشی و فرهنگی مدیریت مصرف در شهرهای استان (ویژه کارمندان و رابطان انرژی ادارات) و جلب همکاری ۵ مشترک صنعتی برای برنامه های پاسخگویی بار از دیگر برنامه‌های مدیریت مصرف برق در هفت ماه اول سال‌جاری بوده است. شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای ۶۳۷ هزار مشترک است.

 

 

نظر شما