شناسهٔ خبر: 29473544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

کی‌روش: برخی در راه آماده‌سازی تیم‌ملی خوابند

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در راه آماده‌سازی تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا مشکلاتی وجود دارد اما این تیم در امارات برای قهرمان شدن خواهد جنگید.
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر ونزوئلا گفت: تشکر خودمان را از فدراسیون فوتبال قطر و شیخ حمد – رییس فدراسیون فوتبال قطر - به خاطر این که در بازی تیم ملی ایران برابر ونزوئلا از ما حمایت کردند تا روند آماده سازی خودمان را قبل از جام ملت‌ها به خوبی انجام دهیم، اعلام می‌کنیم.
وی در ادامه گفت: بدون شک فوتبال آسیا روزهای حساسی را پیش‌رو دارد و هر 24 تیم برای آماده‌سازی در حال تلاش هستند. همان طور که می‌دانید متاسفانه امکان بازی با تیم‌های آفریقایی وجود ندارد. همین‌طور تیم‌های اروپایی درگیر مسابقات لیگ اروپا هستند و به همین خاطر رابطه خوب ما با آمریکای جنوبی توانست بازی‌های آماده سازی خوبی مقابل تیم‌هایی مانند ترینیدادوتوباگو، بولیوی و حالا ونزوئلا برگزار کند. امیدوار هستیم که بازیکنان بتوانند با آماده سازی خوب و بیشتر و دو چندان برای جام ملت‌ها آماده شوند.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی در مورد سابقه مربیگری‌اش در ایران و حضور چند ساله در تیم ملی و این که آیا می‌توان با نتایج جام های جهانی گذشته گفت که ایران قهرمان آسیا می‌شود گفت:‌ اجازه دهید خیلی شفاف بگویم جام ملت‌ها هم مثل همه تورنمنت‌های دیگر بسیار دشوار است. وقتی ایران به جام جهانی روسیه یا برزیل رفت برای شرافت و اعتبار و وجاهت تیم و ایران بازی کردیم اما الان و در جام ملت‌ها آمده‌ایم که قهرمان شویم و آمده‌ایم که مقام کسب کنیم و در یک سطح دیگر بازی خواهیم کرد.
وی افزود: این مطلب را من همیشه به ایران می‌گویم که باید آماده سازی خوب داشته باشید. باید با تیم ملی‌مان و با یک حمایت و حفاظت خوب به جام ملت‌ها پا بگذاریم نه با این شرایط فعلی که در خانه داریم که حتی یکی از اصحاب رسانه ایرانی حضور ندارد. این اتفاق برای هیچ یک از تیم‌های ملی که می‌خواهند مقام بیاورند نمی‌افتد. قطعا نفاق و دو دستگی که بعضی‌ها در تلاش برای ایجاد آن در تیم ملی هستند غیر قابل قبول است و این دودستگی باعث شرم است. 
کی‌روش در ادامه گفت: البته در همین لحظه افرادی هستند که در طول آماده سازی تیم ملی خوابیده‌اند. این فرمول مناسبی برای قهرمانی در جام ملت‌ها نیست و ما بازیکنان و مربیان حتی با در نظر گرفتن این که داریم تنها این کار را انجام می‌دهیم ولی سر حد تلاشمان را همان طور که در برزیل و استرالیا و روسیه انجام دادیم به کار خواهیم بست و مسیرمان را با در نظر گرفتن این امر که برای مردم کارمان را انجام می‌دهیم ادامه خواهیم داد. 
 وی در پایان گفت: برای آن 70 میلیون نفری که به خیابان‌ها آمدند و بعد از موفقیت در جام‌های جهانی شادی کردند بازی خواهیم کرد. اتفاقاتی که درون خانه در حال رخ دادن است با توجه به عدم همبستگی و دودستگی به وجود آمده به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اگر بخواهیم در امارات موفق شویم باید کنار هم و متحد باشیم. 
 

برچسب‌ها:

نظر شما