شناسهٔ خبر: 29473492 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد چند حساب کاربری برای یک نرم‌افزار در اندروید + آموزش تصویری App Cloner 2Face Parallel Space

در این گزارش آموزش ایجاد چند حساب کاربری برای نرم‌ افزارهای اندروید را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

ایجاد چند حساب کاربری برای یک نرم‌افزار در اندروید + آموزش تصویریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از ما از چندین حساب برای برخی از برنامه‌های اندروید استفاده می‌کنیم. معمولا ما یک حساب داریم که با دوستانمان سرگرم می‌شویم و یک حساب دیگر که کارهای حرفه‌ای را با آن انجام می‌دهیم برای مثال در آن با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنیم. با این حال، برخی از برنامه‌ها از چندین حساب پشتیبانی می‌کنند اما اغلب شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، WhatsApp، توییتر و بسیاری دیگر هنوز به یک حساب محدود می‌شوند. بنابراین، شما می‌توانید چه کاری در مورد آن انجام دهید؟

اجرای بیش از یک حساب کاربری در برنامه‌های اندروید مسئله ای است که تنها یک راه حل دارد. در این مقاله، به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف چندین حساب در هر برنامه اندروید، بدون روت کردن تلفن خود، داشته باشید.

 

App Cloner

ایجاد چند حساب کاربری برای یک نرم‌افزار در اندروید + آموزش تصویری

این نرم‌فزار اولین برنامه در لیست ما است که به شما اجازه می‌دهد تا بیش از یک حساب کاربری را در برنامه‌های اندروید اجرا کنید. این برنامه قابل تنظیم‌ترین گزینه در لیست ما است. درضمن این نرم‌افزار برای استفاده، رایگان است. علاوه بر این، App Cloner دارای یک نسخه پولی هم هست که با ویژگی‌های سفارشی اضافی از جنبه‌های مختلف است.

آن چه که این نرم‌افزار می‌تواند برای شما انجام دهد در نامش خلاصه شده است. app به معنای نرم‌افزار است و Clone یعنی شبیه‌سازی و Cloner یعنی شبیه‌ساز کننده. با این تفاسیر شما می‌توانید برنامه‌های موجود خود را کلون کنید و همزمان 2 نمونه از همان برنامه را در یک دستگاه اندروید اجرا کنید. App Cloner همچنین از برنامه های Android Wear پشتیبانی می‌کند و تمام برنامه‌های کلون شده می‌توانند در حالت چند پنجره اجرا شوند.

اگر فکر می کنید این یکی برای شما مناسب است، باید به شما بگویم که App Cloner از تمام برنامه های اندروید  پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، ارزش تلاش دارد.

 

2Face

ایجاد چند حساب کاربری برای یک نرم‌افزار در اندروید + آموزش تصویری

اگر شما به دنبال ساده‌ترین برنامه‌ای هستید که این کار را انجام می‌دهد، 2Face برای شما مناسب است. این نرم‌افزار سریع و با کمترین مصرف باتری در مقایسه با سایر برنامه‌های موجود در لیست ما کار شبیه‌سازی را انجام می‌دهد. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد 2Face این است که این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا تقریبا هر برنامه را کلون کنید. علاوه بر این، به شما یک حالت کاملا ناشناس برای مرور وب ارائه می‌دهد که می‌تواند الگوی امن برای شما باشد. تعویض بین برنامه‌ها مستقیم و آسان است، بدون تاخیر و لگ.

نقطه ضعف این برنامه عدم توانایی در سفارشی سازی است. من می‌دانم که این مشکل می‌تواند در دید بعضی از کاربران به این نرم‌افزار تغییر ایجاد کند.

 

Parallel Space


ایجاد چند حساب کاربری برای یک نرم‌افزار در اندروید + آموزش تصویری
سادگی و عملکرد اهداف اولیه برای Parallel Space عالی است. این برنامه اجازه می‌دهد تا شما هر برنامه‌ای که می‌خواهید را کلون کنید. یکی از چیزهایی که واقعا این برنامه را برجسته می‌کند این است که Parallel Space اجازه می‌دهد تا هر زمان که نسخه اصلی برنامه به روز رسانی می‌شود، به روز رسانی‌های کلون‌ها نیز انجام شود. بنابراین، با استفاده از این برنامه، برنامه‌های کلون شده شما همیشه به روز می‌شوند. چیز دیگری که لازم به ذکر است، در مورد Parallel Space، این است که این برنامه به شما یک راه آسان برای به اشتراک گذاشتن محتوا با برنامه خود ارائه می‌دهد. شما فقط باید این گزینه را از منوی اشتراک گذاری انتخاب کنید و سپس برنامه کلون را انتخاب کنید.

وقتی قرار باشد از نواقص صحبت کنیم، این نرم‌افزار را برای کاربران با ظرفیت ذخیره سازی کم توصیه نمی‌کنیم. این برنامه خود حافظه زیادی را اشغال نمی‌کند، اما برنامه‌های کلون شده می‌توانند حجیم باشند. همچنین، نباید میزان مصرف باتری این اپلیکشین را فراموش کرد. این نرم‌افزار میزان مصرف باتری بالایی دارد که این برای گوشی خوب نیست.

به طور کلی، این یک برنامه جامع است که برای بسیاری از شما تبدیل به نرم‌افزار مورد علاقه خواهد شد.

در آخر باید بگوییم که تا زمانی که داشتن حساب‌های متعدد به عنوان یک شخص، برای شما ضروری است از این نرم‌افزارها استفاده کنید . هدف این مقاله کمک به هر کسی که نیاز به استفاده بیش از یک حساب در هر برنامه اندروید داشته باشد. من امیدوارم که بسیاری از شما از این مطلب استفاده کرده باشید.

این برنامه ها را امتحان کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم

انتهای پیام/

آموزش ساخت چند حساب کاربری برای نرم‌افزارهای اندروید

برچسب‌ها:

نظر شما