شناسهٔ خبر: 29473452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبارکوتاه

صاحب‌خبر -

بیرانوند از لیست توپ طلا خط خورد

نام علیرضا بیرانوند در بین سه نامزد دریافت توپ طلا دیده نمی‌شود .
برخلاف خبر گل دات کام عربی نام کنتو میسائو بازیکن تیم کاشیما آنتلرز جانشین دروازه بان پرسپولیس شده و بنابراین قطعا دست ایران از توپ طلای آسیا کوتاه می‌ماند.
سه نامزد نهایی توپ طلا عبدلکریم حسن دفاع چپ قدبلند و فوق العاده السد، یوما سوزوکی بهترین بازیکن لیگ قهرمانان و کنتو میسائو هافبک ۲۲ ساله کاشیما هستند که در لیگ قهرمانان امسال عملکرد مناسبی داشتند.  اگر علیرضا بیرانوند در یکی از دو بازی رفت یا برگشت فینال به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شد قطعا در بین نفرات برگزیده قرار می‌گرفت .  در بین این سه بازیکن یوما سوزوکی بیشترین بخت را برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا دارد.
 جالب اینجاست که حتی در سال برگزاری جام جهانی و درخشش بازیکنان ایران، کره و بخصوص ژاپن در روسیه ۲۰۱۸ بازهم آن درخشش هیچ تاثیری در نحوه انتخاب بهترین های سال نگذاشته و اولویت کمیته فنی، لیگ قهرمانان و حضور بازیکنان در این تورنمنت است.

فیفا ۶ امتیاز از استقلال خوزستان کسر کرد

فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان ۶ امتیاز از این باشگاه در فصل جاری کسر کرد. طبق رای انضباطی فیفا، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دیوید فرانک ساکونی، شش امتیاز از امتیازات این فصل استقلال خوزستان کسر شد و همچنین این باشگاه از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.

شکایت محمد قاضی از پرسپولیس

وکیل مهاجم پیکان از شکایت این بازیکن علیه پرسپولیس خبر داد.
به گزارش «ورزش سه»، محمد قاضی، مهاجم سابق پرسپولیس مدعی است مدیران این باشگاه مطالبات مربوط به زمان حضورش در این تیم را پرداخت نکرده و طی این مدت علیرغم پیگیری نتوانسته آن را دریافت کند. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته که باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای سازی به دنبال تعامل با طلبکاران خود بود، توافقی با این بازیکن صورت نداد و اعلام کرد نام این بازیکن در لیست طلبکاران قرار ندارد.
محمد قاضی البته باتوجه به مستنداتی که در اختیار دارد، بار دیگر شکایت خود را نسبت به عدم پرداخت مطالباتش توسط پرسپولیس را به جریان انداخته است. محمد قاضی در فصل سیزدهم در پرسپولیس حضور داشت و اکنون نیز در بازی امروز با پیراهن پیکان برابر شاگردان برانکو قرار خواهد گرفت.

۱۰ نفر به دنبال ریاست قایقرانی

مهلت ۱۰ روزه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی، با ثبت نام ۱۰ نامزد به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ایران که به پایان رسید و در نهایت ۱۰ نامزد برای رسیدن به صندلی ریاست این رشته ثبت نام کردند. کاندیداهای ثبت نام کرده باید منتظر تائید صلاحیت‌ها و همچنین اعلام زمان برگزاری انتخابات از طرف وزارت ورزش و جوانان باشند. 
علیرضا سهرابیان مقدم نایب رئیس و دبیر اسبق فدراسیون قایقرانی، یحیی یحیائی دبیر مجمع ورزشی سازمان بنادر و کشتیرانی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرحناز امین شقاقی نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی، خسرو ابراهیمی نیا نایب رئیس فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد پیشکسوت قایقرانی و رئیس اسبق کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی، سعید کاظمی رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) و عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر طالبی مربی اسبق تیم های ملی، سیدرضا میرابوطالبی رئیس اسبق کمیته پزشکی برخی فدراسیون‌های ورزشی و محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان گیلان، ۱۰ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هستند.
احمدرضا طالبیان، عادل مجللی و آرزو حکیمی نماینده ورزشکاران، ایراج اقلیمی نماینده مربیان، مسعود مهدوی‌نیا نماینده داوران، باشگاه‌های ملوان و مرزبانی نیز نماینده باشگاه‌ها هستند که پیش از این توسط وزارت ورزش برای حضور در انتخابات معرفی شدند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما