شناسهٔ خبر: 29472820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیمکت پری دارم چون بازیکنانم با انگیزه اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: به بازیکنانم افتخار می کنم می توانم بگویم نیمکت پری دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، برانکو ایوانکوویچ بعد از برد ۲ بر یک مقابل پیکان در نشست خبری گفت: بازیکنانم تلاش کردند و راضی و خوشحالم. بعد از استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت می شود و نمی‌خواهم به اتفاقات قبل از بازی اشاره کنم.
وی افزود: واکنش بازیکنانم در نیمه دوم عالی بود، آنها باشخصیت و انگیزه بازی کردند و همه از ‌آنها تمجید می‌کنند. ما با لیاقت بازی را بردیم و با صلابت لیگ را ادامه خواهیم داد. قبلا هم گفتم انتظار دارم که بازیکنان بعد از فینال آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران تیم تشکر ویژه دارم. در بازی عقب افتادیم اما آنها باز هم حمایت و تشویق مان کردند.
وی افزود: بازیکنانم زحماتی را که کشیده‌اند ادامه بدهند. زیباترین بخش داستانمان این است که رضایتمندی و خوشحالی هواداران‌مان را فراهم کنیم و در این راه انگیزه تیم هم دلیل دیگری است که ما نیمکت بسیار قوی و گسترده‌ای داریم. انتظار ما این است که در ادامه مسابقات همچنان در صدر جدول قرار بگیریم.
برانکو درباره رای کمیته انضباطی در مورد بازی با سایپا گفت: مایل نیستم در این موارد بحث کنم. دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم بعد از بیست روز این وضعیت ماست و در آستانه بازی هم باید این وقایع اتفاق بیفتد، اما گفتم باید قوی‌تر از این موارد باشیم و امروز هم نشان دادیم که قوی هستیم و توانستیم تیم خوب پیکان را شکست بدهیم.
وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم لذت بردم، آنها شخصیت‌شان را نشان دادند، به حریف فشار آوردیم با وجود اینکه پنج روز تمرین نداشتیم و وقت کافی برای آماده شدن برای این بازی نداشتیم. اولین بار دیروز تمرین کردیم. طبیعی است با چنین وضعیتی در نیمه اول کمی عدم اعتماد به نفس حاکم بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات جدایی اش در نیم فصل به علت پرداخت نشدن مطالباتشان گفت: در این چهار سال گفته‌ام طوری در اینجا کار می‌کنم که انگار صد سال می‌خواهم کار کنم. امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم.
برانکو در خصوص سختی لیگ قهرمانان نسبت به جام ملتهای آسیا افزود: باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند دارای بازیکنان تاپ هستند، مثل الدحیل با ادمیلسون و العربی و بازیکن کره‌ای و السد با ژاوی، گابی، بونژا و بقیه، همه ملی‌پوش هستند یا تیم کاشیما با بازیکنان برزیلی‌اش آمد ولی تیم‌های ملی چنین بازیکنانی ندارند، به همین علت لیگ قهرمانان به مراتب سخت‌تر از جام ملتهاست.
وی افزود: آن پتانسیل مالی را نداریم که مثل تیم های دیگر بازیکن بگیریم، بلکه باید خودمان را ارزشیابی کنیم، گابی ۱۲ میلیون دلار قرارداد سالیانه دارد، اما در تیم ملی قطر نه العربی خواهد بود نه ادمیلسون نه بازیکن کره‌ای، همچنین ژاوی و گابی هم نخواهند بود. تیم ملی ژاپن هم بازیکنان خارجی نخواهد داشت.
سرمربی پرسپولیس در خصوص جدایی چند بازیکن از این تیم و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گفت: در ابتدای فصل هم گفتم که امسال قوی‌تر از سال گذشته خواهیم بود و این را هم به اثبات رساندیم، البته بازیکنان دیگری هم خواهیم گرفت. هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد، روزهای آینده قرعه‌کشی فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود، لیگ برتر و جام حذفی هم در انتظارمان است، ما هدفمان را اعلام کردیم و بلندپروازی هایمان را اصلا پنهان نکردیم.
وی افزود: هدفمان کسب بیشترین قهرمانی‌هاست، سوپرجام را گرفتیم و چیزی نمانده بود که قهرمان آسیا شویم، حالا جام حذفی و لیگ را هم در پیش داریم.
در هر چهار جام به دنبال حداکثرها هستیم.
برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنانی مثل بیرانوند قرار است از تیم جدا شوند، گفت: فینال لیگ قهرمانان را بازی کردیم، کل آسیا و حتی به جرأت می توانم بگویم تمام دنیا این بازی را دیدند، فینالیست بودن یک موفقیت بزرگ است، اگر عملکرد بیرانوند را در لیگ و جام جهانی نگاه کنیم، طبیعی است که او بازیکنی جالب توجه برای همه تیم‌های دنیا خواهد بود. برای همکاری پیشنهاداتی می‌شود. اما اینکه تا دو ماه دیگر چه اتفاقاتی می‌افتد پیش‌بینی‌اش سخت است.
اگر بیرانوند از انگلیس پیشنهاد داشته باشد توافق با باشگاه بوده و این قضیه حرفه ای گری است. بازیکنان و همه ما که در فوتبال هستیم برای پول کار می‌کنیم، حالا عمر ورزشی بازیکنان سی سال که نیست حدود ده سال است، در این ده سال باید درآمدی داشته باشند که زندگی خودشان و خانواده‌شان را تأمین کنند.

نظر شما