شناسهٔ خبر: 29472705 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

با موافقت سازمان برنامه و بودجه صورت می‌گیرد:

راه‌اندازی دو هزار دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌ها

عضو هیات عامل سازمان راهداری عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه با راه‌اندازی دو هزار دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌ها موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

عضو هیات عامل سازمان راهداری عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه با راه‌اندازی دو هزار دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌ها موافقت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای، ­فرامرز مداح گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با نصب و راه‌اندازی ۲۰۰۰ دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های مواصلاتی کشور به روش سرمایه‌گذاری بی.او.تی و بازگشت سرمایه از محل جریمه خودروها موافقت کرد.

وی افزود: برای ارتقای ایمنی در جاده‌های کشور و بهره‌‌گیری از سیستم‌های حمل‌‌ونقل هوشمند، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با برگزاری تشریفات جذب سرمایه‌گذاری برای اجرای ۲۰۰۰ دوربین ثبت تخلف سرعت، به روش ساخت (نصب)، بهره‌‎برداری و واگذاری (BOT) و تضمین بازپرداخت سرمایه مورد نیاز موافقت کرد.ه است

عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای ­اظهار داشت: این پروژه شامل ۴۰۰۰ دوربین ثبت تخلف سرعت است که در دو مرحله فراخوان جذب سرمایه‌‌گذار اجرا خواهد شد و اعتبار پیش‌بینی شده برای مرحله نخست­­ حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

فراخوان مرحله نخست ­­در هفته آینده اعلام می‌شود.

 

منبع: مهر


برچسب‌ها:

نظر شما