شناسهٔ خبر: 29472626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

۲۵۰۰ برنامه در «هفته بسیج» در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه در طول هفته بسیج در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

۲۵۰۰ برنامه در «هفته بسیج» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، سردار فتح ‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه الغدیر یزد با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: بسیج در دنیا یک مجموعه شناخته شده است و روزی که این مجموعه بنا نهاده شد شاید هیچ کس فکر نمی‌ کرد که بتواند به این میزان تاثیرگذاری داشته باشد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: تاثیرگذاری بسیج در زمینه‌های دفاعی و امنیتی سبب بروز اتفاقات خوشایندی به مانند پیروزی انقلاب اسلامی شد و پس از آن نیز نقش‌های شکوهمندی را در سطح کشور و جهان ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و کمک به دولت‌ها سازندگی کشور می‌توان نقش موثر بسیج را به خوبی دید گفت: امروزه بسیج یک مجموعه کارآمدی است که در مقابل تهدیدات امنیتی دشمن، در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و همه عرصه‌هایی که نیاز حضور بسیج است حضور فعال و گسترده دارد.
سردار جمیری با اشاره به اینکه بسیج در بخش محرومیت زدایی، خدمت به مردم، مردم یاری و مردم داری خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌کند بیان کرد: بسیج همچنین در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های چشمگیری دارد و اینکه با تشکیل گردان‌های امنیتی امام علی (ع) یک مجموعه فعال در مباحث امنیتی است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه امروزه شاهد ساماندهی بسیج در همه عرصه‌ها هستیم اضافه کرد: بسیج امروزه با آموزش‌های مطلوب نسبت به گذشته اقدامات قابل توجهی را ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از 2500 در نواحی بسیج در سطح استان یزد برگزار می‌شود گفت: در تمام رده‌های بسیج برنامه‌های مختلف برگزار و برنامه‌های شاخصی نیز در طول این هفته مدنظر سپاه استان خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما