شناسهٔ خبر: 29472377 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در دولت بررسی می‌شود

استاندار خوزستان از بررسی مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -


اهواز- خبرنگار کیهان:

غلامرضا شریعتی با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جلسه ویژه‌ای برای حل مشکل کارگران نیشکر هفت‌تپه با دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی برگزار و با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد موضوع حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه و مسائل آن در دولت مطرح شود و معاون اول رئیس‌جمهور هم صحبت‌هایی کرده‌اند تا موضوع به نحو احسن حل شود.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هم گفت: تیم کارشناسی که به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان سفر کرده است، در جلسه کمیسیون کارگری خوزستان مشکلات کارگری نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد ایران و بحث پرداخت حقوق‌های معوقه به آن‌ها را بررسی می‌کند.
احمد شجیراتی عنوان کرد: این تیم باید گزارش کاملی از آخرین وضعیت دو شرکت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد ایران و همچنین راهکارهای برون‌رفت از بحران آن‌ها را تهیه و به وزارت کار و هیئت دولت ارائه کند.
کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش که قریب به چهار ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند؛ دوشنبه با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان پانزدهمین روز اعتصاب خود را رقم زدند. آنان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با این مضامین «کودکم گرسنه است»، «من فرزند هفت‌تپه‌ام» و.... اعتراض خود را نسبت به وضعیت نابسامان این شرکت و تعویق در پرداخت مطالبات خود اعلام داشتند.

نظر شما