شناسهٔ خبر: 29472367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -


*مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای دیدار با همتای بلغارستانی و امضای تفاهم‌نامه در حوزه جوانان و دیدار از زیرساخت‌ها و امکانات فنی وارد صوفیه شد. در این سفر امیری مدیرکل ورزش و جوانان کرمان وزیر ورزش را همراهی می‌کند.
* اتحادیه جهانی کشتی طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد با توجه به مثبت شدن آزمایش دوپینگ دمیتری الکانوف روس در رقابت‌های جهانی نوجوانان جهان سال 2018 در کشور کرواسی، مدال طلای این وزن به محمدرضا قیاسی که در دیدار فینال مغلوب این کشتی‌گیر شده بود می‌رسد. اتحادیه جهانی کشتی درخواست کرده است که مدال نقره قیاسی به این اتحادیه فرستاده شود و پس از دریافت مدال طلا، آن را برای قیاسی ارسال خواهند کرد.
* مهلت ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ایران که به پایان رسید و در نهایت ۱۰ نامزد برای رسیدن به صندلی ریاست این رشته ثبت‌نام کردند.کاندیداهای ثبت‌نام کرده باید منتظر تائید صلاحیت‌ها و همچنین اعلام زمان برگزاری انتخابات از طرف وزارت ورزش و جوانان باشند. علیرضا سهرابیان مقدم نایب ‌رئیس ‌و دبیر اسبق فدراسیون قایقرانی، یحیی یحیائی دبیر مجمع ورزشی سازمان بنادر و کشتیرانی، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرحناز امین شقاقی نایب ‌رئیس ‌بانوان فدراسیون قایقرانی، خسرو ابراهیمی‌نیا نایب‌ رئیس ‌فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد پیشکسوت قایقرانی و رئیس‌اسبق کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی، سعید کاظمی رئیس ‌بیمارستان رسول اکرم (ص) و عضو هیئت ‌رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر طالبی مربی اسبق تیم‌های ملی، سیدرضا میرابوطالبی رئیس ‌اسبق کمیته پزشکی برخی فدراسیون‌های ورزشی و محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان گیلان، ۱۰ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هستند.

نظر شما