شناسهٔ خبر: 29472069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر اطلاعات: دشمن از تقابل ایران اسلامی با استکبار جهانی عصبانی است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از تقابل جمهوری اسلامی با استکبار جهانی عصبانی است، گفت: دشمنان به همین دلیل تلاش می کنند این تقابل را به تقابل شیعه و سنی و قومیت ها تبدیل کند، ولی وحدت و همدلی مردم و مسوولان تاکنون این دسیسه آنها را با شکست مواجه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی روز دوشنبه  افزود: دستگاه های تاثیرگذار در امر امنیت کشور از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سایر نهادها با هم افزایی و همگرایی که بین آنها وجود دارد، در ایجاد و تثبیت این امنیت نقش دارند.
وی با بیان اینکه همه دنیا به امنیت پایدار ایزان اذعان دارد، اظهار داشت: امنیت کاملی که ایران از آن برخودار است، در سایه باهم بودن مردم و مسوولان و شخص رهبر معظم انقلاب به عنوان رکن مهم وحدت و امنیت جامعه حاصل شده است. 
حجت الاسلام علوی ادامه داد: سالانه صدها تیم تروریستی کشف و منهدم می شود و امسال نیز تاکنون بیش از 300 تلاش تروریستی کشف و بی اثر شده است.
وی با اشاره به تلاش های مختلف دشمنان برای ناامن جلوه دادن کشورمان اضافه کرد: از دشمنان و بدخواهان نظام به جز این گونه تلاش ها انتظار دیگری نمی رود و براین اساس در امنیت کشور با کسی تعارف نداریم.
وزیر اطلاعات بیان کرد: دولت تامین امنیت برای فعالیت های روزانه مردم در همه زمینه های ورزشی، اقتصادی، علمی و هنری را وظیفه خود می داند و همواره برای تحقق آن به بهترین شکل ممکن می کوشد. 
وی افزود: امنیت بی بدیلی که در سطح کشور حکمفرماست، در نوع خود در جهان مثال زدنی و ستودنی است.
وزیر اطلاعات، همدلی و وحدت را تنها راه حفظ امنیت کشور برشمرد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم و افتخار دولت مردان نیز خدمت به مردم است.
وزیر اطلاعات در سفر یکروزه رییس جمهوری به آذربایجان غربی به عنوان نماینده دولت با سفر به مهاباد با اقشار مختلف مردم این شهرستان در تالار وحدت دیدار کرد. 
حجت الاسلام حسن روحانی امروز دوشنبه میهمان مردم آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها:

نظر شما