شناسهٔ خبر: 29471626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

محسن رضایی: نفوذی‌های آمریکا نمی‌گذارند چرخ اقتصاد بچرخد

دبیر‌مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز نفوذی‌های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد را معتل کرده اند و در وزارتخانه‌ها بیشتر از ترامپ در حال فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت طی سخنانی اظهار داشت: بیش از چند قرن جهان اسلام جهان اسلام در محاصره بوده و ملتد‌های جهان اسلام به دست انگلیس و‌آمریکا آسیب دیدند.

وی افزود: انتقام کشی غرب از جهان اسلام بی سابقه است، اما این جنایت د قرن اخیر بسیار وحشتناک‌تر از جنگ‌های صلیبی بود. آن‌ها با نفوذ در جوانع اسلامی بر فرهنگ و اقتصاد تاثیر‌گذاشتمد و در کشور خود ما که چهل سال از انقلاب می‌گذرد عوام داخلی بیش از ترامپ و آمریکا بر اقتصاد تاثیر‌گذاشته و آن را به زانو در آوردند.

رضایی تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت خود انقلاب را رقم زد، اما آن‌ها ارتش صدام صدام ا. با پول عربستان بهدجان ایران انداختند باز هم ملت ایران مقاومت مرد و این نهضت تبدیل به نهضت مقاومت در جهان اسلام شد. در عراق و سوریه و‌لبنان هجمه‌های سنگینی شکل گرفت، اما در این کشور‌ها تفکر مقاومت ایران منتشر شد و حزب ثابت کرد لبنان دیکر لبنان سابق نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حزب الله از نفس شهدای ما برخواسته است عنوان کرد: امروز آثار حزب الله در سوریه را می‌بینید و به دنبال آن هم گروه‌های مقاومت در سراسر جهان شکل گرفت. مقاومت اسلامی که زدایران شکل‌گرفت مشروع‌ترین و قانونی‌ترین مقاومتی است که بشر به خود دیده است، زیرا در تمام این جبهه‌ها ما هیچ‌وقت تجاوز نکردیم و همواره مدافع بوده ایم.

وی گفت: مقاومت رمز بازگشت جهان اسلام به عظمت از دست رفته خودش است. این مقاومت می‌خواهد سیاست و استقلال و اقتصاد اسلام را احیا کند. بعد از مذاکرات برجام ظلم بزرگی بر کشور ما وجود آوردند امروز نفوذی‌های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد را معتل کرده اند و در وزارتخانه‌ها بیشتر از ترامپ در حال فعالیت هستند و اجازه نمی‌دهند کار انقلابی پیش برود. بدنه لیبرال‌ها و نفوذی‌های نمیگذارند چرخ اقتصاد راه بیافتد.

رضایی با بیان اینکه دشمن اصلی کشور ما آمریکا است، تصریح کرد: به چه جرمی ملت ایران باید تحریم شود. مقاومت رمز بقا و پیشرفت ایران اسلامی است. از مانیکه مقاوت آغاز شده کارنامه بلندی از شکست‌های آمریکا بوجود آمده و فروپاشی آمریکا آغاز شد. امروز آمریکا ترکیه و پاکستان را از دست داده است و حتی امروز عربستان را هم از دست داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز مقاومت ملت‌های جهان اسلام در حال به ثمر نشستن است، اما مهم کانون مقاومت یعنی ایران است. از همان انایل انقلاب می‌خواستند چراغ انقلاب را خاموش کنند، اما با تحمیل جنگ انقلاب زنده شد و در دوره کنونی با سیاست تنش زدایی می‌خواستند انقلاب را خانه نشین کنند، اما باز هم انقلاب زنده خواهد شد. ما یکبار دیگر در برابر ظلم ایستادگی می‌کنیم. ناکار آمدی در کشور ریشه در تفکرات آمریکایی دارد و ربطی به انقلاب ندارد. چرا نمی‌گذارند سیاست اقتصاد مقاومتی اجرا شود. چرا برخی از نظارت می‌ترسند و اجازه نظارت نمی‌دهند. می‌خواهند ناکارآمدی را به پیشانی انقلاب بزنند. چرا برخی در یک روز با وارد کردن ذخایر بانک مرکزی به بازار پول ملی را بی پشتوانه کردند.

وی با بیان اینکه اپلین فریاد‌ها را در اروپا علیه آمریکا می‌شنویم عنوان کرد: برخی مقامات اروپایی امروز می‌گویند ما تحت زور گویی آمریکا نمی‌رویم. امروز آمریکا در حال سقوط و افول است و به همین خاطر خشن‌تر می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مقاومتی که در این شکل گرفت روزی در جهان ریشه می‌افکند و این شیطان بزرگ آمریکا از بین خواهد رفت.

نظر شما