شناسهٔ خبر: 29471353 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

41 فلسطینی در تظاهرات ساحلی نوار غزه، بدست نظامیان صهیونیست زخمی شدند

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در تظاهرات ساحلی نوار غزه که با هدف شکستن محاصره این باریکه برگزار شده است، 41 فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری "فلسطین الان"، شانزدهمین تظاهرات ساحلی فلسطینیان شامگاه امروز به منظور تحت فشار قراردادن صهیونیست ها برای پایان دادن به محاصره نوار غزه، آغاز شد.
هلال احمر فلسطین در این باره اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی برای سرکوب این تظاهرات از گلوله های جنگی و گاز اشک آور استفاده کردند که در پی آن 41 فلسطینی زخمی شدند.
هزاران فلسطینی در سنین مختلف شامگاه امروز در تظاهرات منطقه مرزی ساحلی "زیکیم" شرکت کردند و حمایت خود را از ماهیگیران فلسطینی اعلام کردند.
این تظاهرات که شانزدهمین تظاهرات ساحلی محسوب می شود در راستای تظاهرات بازگشت و شکست محاصره در نوار غزه انجام می شود که از ماه ها پیش آغاز شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، هیات عالی تظاهرات بازگشت فلسطینی ها پیش تر اعلام کرده بود که تظاهرات مسالمت آمیز تا زمان رفع محاصره نوار غزه ادامه خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی از سال 2006 نوار غزه را محاصره کرده و در طول این سال ها سه مرتبه این منطقه را مورد حمله گسترده قرار داده است.
با تداوم محاصره رژیم صهیونیستی، اوضاع انسانی و اقتصادی این منطقه به شکل بی ‌سابقه ‌ای وخیم شده است و مردم این منطقه که به زندان شبیه شده است، با کمبود دارو و ساده ترین امکانات زندگی روبه رو هستند.

نظر شما