شناسهٔ خبر: 29470634 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی به دو زن اروپایی +فیلم

دو زن اروپایی به خاطر چفیه‌ای که بر سر دارند مورد حمله وحشیانه تعداد زیادی از سربازان اسرائیلی قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

حمله ی وحشیانه ی نظامیان اسرائیلی به دو زن اروپایی+ فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا در فضای مجازی ویدئویی در حال انتشار است که چهره ای واقعی از سربازان رژیم خوانخوار و ظالم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد؛ ویدئویی که در آن می توان حقیقت اسرائیل را دید. در این فیلم دو زن جوان غربی به علت داشتن حجاب و چفه ای که سر کرده اند به شدت مورد هجوم و وحشیگری سربازان رژیم صهیونیستی قرار می گیرند و توسط آنان دستگیر می شوند.

این تنها بخشی از حقیقت و جنایات این رژیم اشغالگر است که چندین سرباز اسرائیلی دو زن بی دفاع  اروپایی را کتک می زنند فقط به این علت که چفیه بر سر کرده اند و ظاهری شبیه زنان فلسطینی دارند.

سالیانی است که رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را مورد ظلم قرار داده و با چپاول گری و زور زمین ها و خانه های پدریشان را غصب کرده است و آنان را به شهادت می رسانند. ولی همچنان جوامع غربی و آمریکا در برابر جنایات اسرائیل در منطقه سکوت کرده اند و فقط بانگ آزادی بیان و حقوق بشر را در جهان  سر می دهند در صورتی که خود  بزرگ ترین ناغزین حقوق بشر در جهان هستند.

در ادامه فیلم مذکور را مشاهده می کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6735678/8966652?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما