شناسهٔ خبر: 29470564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حسینعلی امیری:

سفر هیات دولت به آذربایجان غربی در هفته وحدت افتخارآمیز است

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به سرزمین اقوام و ادیان الهی همزمان با هفته وحدت افتخارآمیز است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان، گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «حسینعلی امیری» که به نمایندگی از دولت در شهرستان مرزی پیرانشهر حضور یافته بود، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مطالبه های مرزنشینان در گزارش این سفر درج می شود. 

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: مسوولان محلی برخی از خواست های مردم به ویژه در مورد کارت های الکترونیک مرزنشینی را مطرح کردند و این مطالبه ها در دولت پیگیری خواهد شد. 

امیری که همراه با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در این شهرستان حضور یافته بود، بیان کرد: پروژه های مهمی طی دولت تدبیر و امید در این استان آغاز شده است. 

وی افتتاح طرح های مختلف را نشانه امنیت این استان دانست و افزود: دولت نسبت به مقوله توسعه، رویکرد راهبردی دارد و طرح های مختلف به صورت هدفمند در مناطق مختلف به مرحله اجرا گذاشته می شود. 

امیری به افتتاح یک واحد سردخانه در این شهرستان طی روز جاری اشاره کرد و گفت: اقتصاد منطقه مبتنی بر کشاورزی است و سرمایه گذاری در این بخش بسیار راهبردی و هوشمندانه بوده است. 

گفتنی است، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی و هیات دولت امروز دوشنبه میهمان مردم آذربایجان غربی هستند؛ در این سفر یکروزه ۱۰ طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه ۹ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریالی افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش ۴۸۶ میلیارد ریالی آغاز می شود. 

نظر شما