شناسهٔ خبر: 29470537 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصرایرانیان | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر - ره آورد ارزش آفرین ، محصول جدید بانک دی بانک دی به دارندگان POS و IPG این بانک تسهیلات و خدمات ویژه ارائه می‌دهد. به گزارش اداره روابط عمومی‌و تبلیغات بانک دی؛ ناصر شریعتی، مدیر کل امور شعب و بازاریابی بانک دی از ارائه خدمات ویژه به دارندگان حساب قرض الحسنه جاری در حوزه پایانه فروشگاهی (POS) و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) در قالب طرح ره آورد ارزش آفرین خبر داد. شریعتی با اعلام این خبر گفت: با استفاده از این طرح، دارندگان POS و IPG می‌توانند علاوه بر بهره مندی از امکانات بانکداری الکترونیک، از هدیه ریالی، تسهیلات ویژه و سایر خدمات طرح برخوردار شوند. وی افزود: مشتریان به منظور بهره مندی از این طرح می‌توانند با مراجعه به شعب بانک دی در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری جهت دریافت POS و یا IPG اقدام کرده و بر اساس گردش حساب 3 یا 6 ماهه خود از شرایط این طرح از جمله دریافت تسهیلات، دریافت کارت هدیه با مبالغ مختلف، مزایای طرح‌های شکوه و آذین ارزش آفرین و سایر خدمات استفاده کنند. شرکت همراه اول نگاه مثبتی به همکاری با پست‌بانک‌ایران دارد مهندس فرهنگ مدیرعامل شرکت همراه اول در نشست مشترک با مدیرعامل پست بانک ایران گفت: همراه اول، نگاه مثبتی به همکاری با این بانک دارد. به گزارش روابط عمومی‌پست بانک ایران: وی افزود: در شرایط فعلی نقش پست بانک در توسعه بخش ارتباطات بسیار مهم است و خیلی از کسب و کارهای وابسته را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فرهنگ تصریح کرد: خوشبختانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هر دو شرکت پست بانک و همراه اول نگاه حمایتی دارد و همکاری این دو شرکت می‌تواند اثرات هم افزایی مناسبی داشته باشد. مدیرعامل همراه اول افزود: بر لزوم توسعه همکاری با پست بانک ایران اعتقاد راسخ داریم و با تداوم جلسات مشترک راهکارهای بیشتری را مورد بررسی قرار خواهیم داد. دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست به تشریح توانمندی‌های این بانک پرداخت و افزود: سیاست وزارت ارتباطات حمایت از توسعه ICT توسط پست بانک بوده و این سیاست راهبرد اصلی بانک است.

نظر شما