شناسهٔ خبر: 29468593 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از یک ماه تجمع

داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد به در بسته خوردند

تهران-ایرنا- بیش از یکصد نفر از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد امروز (دوشنبه ) به منظور دریافت اخبار نهایی درباره وضعیت تحصیلی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند اما به نتیجه مطلوب خود را دریافت نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، گروهی از داوطلبان معترض علوم پزشکی دانشگاه آزاد پیش از برگزاری آخرین جلسه کمیسیون مجلس در خصوص وضعیت تحصیلی این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه دانشگاه آزاد مقابل مجلس تا پایان جلسه کمیسیون ایستادند.
با گذشت نزدیک به یک ماه از تجمعات اعتراضی داوطلبان، پس از تشکیل جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سید حمایت میرزاده سخنگوی این کمیسیون اعلام کرد که مشکل 90 درصد ثبت نام کنندگان ذخیره‌های دانشگاه آزاد حل شد اما مشکل 10 درصد باقی با توجه به تراز و رتبه پایین آنها به سادگی قابل حل نیست.
به گفته وی؛ تراز 10 درصد معترضان متناسب با ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی نیست.و افراد معترض می‌توانند اعتراضات خود را به صورت مکتوب و فردی به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارائه دهند تا بررسی لازم صورت گیرد.
اما پس از بررسی نهایی نمایندگان مجلس به وضعیت تحصیلی داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد و اعلام نتایج نهایی بازهم گروهی از این داوطلبان مدعی هستند که حق آنها ضایع شده و شکایات خود را به مراجع قضایی ارجاع خواهند داد.
آنها معتقدند که فشارهای روانی و مالی بسیاری را به دلیل اشتباه صورت گرفته از سوی دانشگاه آزاد متحمل شده اند، از این رو با ناامیدی بسیار انگیزه ای برای تلاش مجدد در سال های آتی ندارند.
**9491**1601**

نظر شما