شناسهٔ خبر: 29466852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| گروه‌های جهادی «رسول مهربانی» به مناطق محروم اسلامشهر اعزام می‌شوند

R7840/P1357/S6,60/CT11

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه اسلامشهر از اعزام گروه‌های جهادی تحت عنوان «رسول مهربانی» به منظور محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان اسلامشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، علی‌اکبر جهانی‌نژاد امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات سپاه ناحیه سیدالشهداء برگزار شد ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت و هفته فرهنگی در شهرستان اسلامشهر بیش از 350 عنوان برنامه با محوریت این سه موضوع توسط سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند وضعیت کشور را غیرواقعی انعکاس دهند افزود: بسیج تصویر واقعی از کشور ایران و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمن به همین دلیل با بسیج مخالف است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه اسلامشهر بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، راهیان نور، راهپیمایی‌های انقلابی، اعتکاف‌ها، مراسم حسینی و عاشورایی که روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کنند  تصویر واقعی از کشور انقلابی است.

جهانی‌نژاد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «بسیج مظهر وحدتی مقدس میان افراد یک ملت است» ادامه داد: بسیج تنها در عرصه نظامی مطرح نیست و با بالندگی که در این شجره طیبه ایجاد شده در همه عرصه‌های زندگی حاضر و ملموس است و در سازندگی، امدادرسانی و در تحقیقات بسیار دقیق و حساس همواره پیش‌رو بوده است.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» تصریح کرد: هفته بسیج هفته یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها است و هیچ کشوری نتوانسته بدون ایثار و از خودگذشتگی به اهدافش برسد از این‌رو بسیجیان در کشور مصداق ایثار هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر در ادامه با تشریح برنامه‌های در دست اقدام در جهت امیدآفرینی اقتصادی توسط بسیجیان شهرستان گفت: ارائه تسهیلات بانکی، کمک به کاهش هزینه‌های زندگی مردم، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از صنایع و کارگاه‌های کوچک خانگی از اقداماتی است که در شرایط اقتصادی کنونی به معیشت مردم کمک بسیار کرده است.

جهانی‌نژاد با اعلام 350 عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، کانون‌های اقشاری نهادها و ارگان‌های انقلابی در سطح شهرستان بیان کرد: دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، حضور بسیجیان در حرم امام(ره) و اهدای تاج گل و تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل و تجمع بزرگ بسیجیان و خانواده معظم شهدا در تالار باغ زندگی و برگزاری مانور اقتدار در چهاردانگه احمدآباد از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر است.

وی ادامه داد: حفظ نظام انقلاب اسلامی از واجبات است و سیاست کلان بسیج در اجرای برنامه‌های هفته بسیج استفاده از نیروی مردمی و ظرفیت‌های شورای فرهنگی مساجد و خیرین است که هیچ تکیه‌ای بر تأمین بودجه از ارگان‌ها و نهادهای دولتی ندارد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه اسلامشهر در پایان با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی تحت عنوان «رسول مهربانی» به منظور محرومیت‌زدایی و افتتاح حرم شهدای گمنام قائمیه از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج شهرستان اسلامشهر است.

انتهای پیام/ح

نظر شما