شناسهٔ خبر: 29466124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آرامش، تنها راه رسیدن به رویای ۴۲ ساله

تنها کمتر از 40 روز به آغاز جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده است و ملی‌پوشان خودشان را برای این تورنمنت آماده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه جام‌ملت‌های آسیا حواشی به وجود آمده اطراف تیم ملی باعث شده تا تمرکز کادرفنی و ملی پوشان از بین برود.

ماجرا از جایی شروع شد که یکی از مشاوران رسانه‌ای فیفا ادعا کرد که لوپز، مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی پس از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما در ورزشگاه آزادی خوشحالی کرده است. این ادعا باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس از دستیار کارلوس کی‌روش شد تا این که در بازی دوستانه تیم‌ملی با ترینیداد و توباگو یک خبرنگار درباره صحت و سقم این ادعا چندین بار از لوپز سوال پرسید که در نهایت باعث حمله اوسیانو کروز، دیگر دستیار کی‌روش به این خبرنگار شد. 

پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال در بیانیه ای اعلام کرد که مشت های گره کرده دستیار کارلوس کی روش را ندیده و این موضوع را تکذیب کرد.

همین موضوع باعث درگیری بین هواداران پرسپولیس و تیم ملی در فضای مجازی شد اما روز گذشته سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس در کنفرانس های خبری جداگانه به تنش ها پایان دادند.

کارلوس کی روش در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که به دنبال دعوا با کسی نیست و دنبال شر نمی گردد و همچنین برانکو هم در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر پیکان گفت حامی تیم ملی است و همواره سعی کرده تعامل با تیم ملی را حفظ کند.

این صحبت های دو مربی پالس های مثبتی است در آستانه جام ملت های آسیا است. تورنومنتی که برای تیم ملی و هواداران فوتبال ایران بسیار مهم است و می تواند تیم ملی ایران ایران را پس از ۴۲ سال به مقام قهرمانی آسیا برساند و کارلوس کی روش و ملی پوشان هم در تلاش هستند تا برای چهارمین بار جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

مسلما دود اختلاف کی‌روش و برانکو به چشم فوتبال ایران می‌رود و این وسط تعدادی محدود به خواسته‌ها و اهداف خود می‌رسند. این در حالی است که پرسپولیس به تازگی به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و تیم ملی هم در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا است و یکی از شانس‌های قهرمانی در این مسابقات به حساب می‌رود.

رسیدن به مقام قهرمانی برای تیم اول آسیا راهی مشکل است که باید فضایی آرام و دور از تنش برای ملی پوشان ساخته شود. سرمربی تیم ملی این روزها به‌جای تمرکز روی حریفان و آماده سازی بازیکنانش درگیر تنش با مخالفان داخلی است. در آستانه ۴۰ روز مانده به آغاز بازی های جام ملتها تنها حمایت از تیم ملی می تواند یوزهای ایرانی را به رویای قهرمانی در آسیا نزدیک و نزدیک تر کند.

۲۵۶ ۴۳

نظر شما