شناسهٔ خبر: 29465714 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پلیس سارق طلا و فروشنده مواد‌مخدر را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری سارق طلا‌ها و فروشنده مواد‌مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: جمشید باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شکایت شهروندان مبنی بر سرقت طلا و وسایل با ارزش منزلشان پلیس همدان بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد و به سرنخ فردی رسید که روز‌های قبل برای امر خیر به منزل این شهروندان رفته بود.

وی گفت: شیوه سرقت سارق هم معرفی خود به عنوان خواستگار بوده است تا با سوء استفاده از نیاز مالی برخی شهروندان که دختر پا به بختی داشتند. با ورود به منزل آنان زمینه سرقت را فراهم کند و در شرایط مناسب اموال با‌ارزش این شهروندان را سرقت کند.

این مقام انتظامی شهرستان همدان افزود: این مجرم خود را از متمولان جامعه به شهروندان مالباخته معرفی می‌کرد تا زمینه سرقت را فراهم کند. البته در مواردی هم که برخی شهروندان به او شک کرده بودند سرقت با زور را اجرا کرده است که پلیس این مجرم را دستگیر و او به ۵ فقره کلاهبرداری و سرقت اعتراف کرده است که بررسی بقیه جرایم او هم در دستور کار است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با هشدار به شهروندان اظهار داشت: نباید شهروندان به افراد ناشناس اعتماد کنند و در حوزه حفاظت و نگهداری از اموال خود از افراد غریبه هم نهایت دقت را به کار گیرند و جای اموال با ارزش خود را به دیگران نشان ندهند تا زمینه سرقت برای مجرمان فراهم نشود.

سرهنگ باقری با یاد‌آوری برخورد قاطع و شبانه‌روزی پلیس با سوداگران مرگ گفت: در روز‌های گذشته پلیس همدان موفق به ۱۱۰‌گرم تریاک شده که متهم هم دستگیر و اکنون در اختیار دستگاه قضایی است تا حکم لازم را برای اوا صادر کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما