شناسهٔ خبر: 29465632 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درباره خودرو‌هاي فاقدکارت سوخت؛

اطلاعيه شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران باصدور اطلاعيه‌اي ازمالکان خودرو و موتورسيکلت فاقد کارت سوخت خواست براي دريافت کارت جديد ثبت‌نام کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران اعلام کرد: به منظور جلوگيري از قاچاق بنزين به‌ ويژه با تشديد قاچاق از مرزها، تصميم بر اين شده که تحويل بنزين به خودروها و موتورسيکلت‌ها، از تاريخي که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.
بر اساس اين اطلاعيه، مالکان محترم خودروها و موتورسيکلت‌هايي که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتيبي که در رسانه‌ها توضيح داده خواهد شد، از تاريخ شنبه 3 آذر ماه، حداکثر لغايت شنبه 24 آذر ماه 1397 نسبت به ثبت درخواست خود براي دريافت کارت سوخت جديد اقدام کنند.
به منظور تسهيل در دريافت کارت جديد سوخت، امکان دسترسي به سامانه ثبت مشخصات از طريق اينترنت يا تماس تلفني فراهم شده که نحوه دسترسي و اقدام، از طريق رسانه‌هاي عمومي و راديو و تلويزيون به اطلاع مردم عزيز خواهد رسيد.
اين اطلاعيه تاکيد کرده است براي ثبت تقاضاي دريافت کارت سوخت جديد، هيچ مبلغي از متقاضيان توسط شرکت ملي پخش دريافت نخواهد شد.همچنين اين اقدام به معناي سهميه‌بندي و افزايش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شايعات بي‌اساس در اين مورد توجه نفرمايند.

نظر شما