شناسهٔ خبر: 29464908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

همزمان با هفته پژوهش؛

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات در اصفهان برگزار می شود

همزمان با هفته پژوهش اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات توسط مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری در اصفهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات ۲۲ و ۲۳ آذرماه همزمان با هفته پژوهش در اصفهان برگزار می‌شود.

محمد اخلاق پور بیان داشت: کارگاه های داده های بزرگ و علوم شناختی  در این رویداد با حضور دانشمند برتر سال ۲۰۰۴ از سوی موسسه ISI و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پروفسور محمدباقر منهاج برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۳۰ مقاله برای اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات ارسال شده است.

اخلاق پور تصریح کرد: این کنفرانس با هدف ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  امیدوارم با همکاری و حمایت ارگان‌های اجرایی و علمی کشور فضای مناسبی برای ارائه دستاوردهای محققان کشورمان در راستای توسعه و ترویج علوم و فناوری ایجاد گردد.

وی مهمترین اهداف این کنفرانس را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در علوم و فناوری‌های نوین در حوزه های مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات و اهتمام ویژه دانشمندان به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و گسترش فناوری های نوین در جامعه برشمرد.

دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات گفت: رویکرد دبیرخانه علمی این کنفرانس، جلب مشارکت مراکز دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد تعامل علمی و افزایش خودباوری علمی و مهارتی شرکت کنندگان است.

نظر شما