شناسهٔ خبر: 29464879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رکورد جدید برانکو در آزادی

جوانترین نیمکت پرسپولیس برابر پیکان

پرسپولیس تهران در حالی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که بازیکنان کم سن و سالی نیمکت سرخپوشان را تشکیل می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پس از تجربه مسابقات نفس‌گیر لیگ قهرمانان آسیا و 9 روز تمرین شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از نایب قهرمانی در این مسابقات با شکست مقابل کاشیما آنتلرز، سرخپوشان در چارچوب مسابقات معوقه هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان به میدان می‌روند.

به دنبال محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و بازیکنان که در تابستان سرخپوشان را ترک کردند، مرد کروات موفق شد با سختی‌ها و کمبود بازیکن مسابقات را سپری کند و حالا با شرایطی کاملا متفاوت برابر شاگردان مجید جلالی به میدان می‌رود.

حسین ماهینی و محمد انصاری دو بازیکنی هستند که دلیل پارگی رباط صلیبی در این بازی حضور ندارند و حداقل سه ماه از میادین دور خواهند بود. اگر از میان لیست 18 نفره‌ای که برای بازی با تیم رده ششمی جدول در نظر گرفته شده است، 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی را نادیده بگیریم شرایط کاملا متفاوتی روی نیمکت ذخیره‌ها ایجاد می‌شود.

سیداحسان حسینی(20)، سعید حسین پور(20)، ابوالفضل درویش‌وند(22)، احسان علوان زاده(24)، محمد امین اسدی(20) و شاهین عباسیان(21) و احمد بهاروندی(20) هفت بازیکنی هستند که در این مسابقه روی نیمکت ذخیره‌ها حضور خواهند داشت.

پس از شکست السد و الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی و تمام رکوردهایی که سرمربی کروات با پرسپولیس به ثبت رسانده است او حالا نیمکت جوانی در اختیار دارد که میانگین سنی آنها 21 سال است و این اتفاق در تاریخ باشگاه پرسپولیس بی سابقه است.

نظر شما