شناسهٔ خبر: 29464380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن برگزار می شود

همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان،تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی برگزار می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد علی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین و قائم مقام بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب  در رابطه با این همایش گفت: با توجه به افزایش حملات رژیم آل سعود و وضعیت أسف بار بهداشتی، درمانی و غذایی این کشور و افزایش شمار شهدا مخصوصا کودکان بر آن شدیم تا با کمک تشکل ها و سمن های داخلی و خارجی فریاد مظلومیت و مقاومت این ملت رنجدیده را به گوش جهانیان برسانیم.

مومنی ها افزود: این همایش عمومی آغاز حرکت های موثر مردمی در ایران و سایر نقاط جهان جهت حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود می باشد. همچنین دوشنبه هفته آینده پنجم آذرماه، نشستی تخصصی با موضوع حمایت از یمن، باحضور اندیشمندانی از 70 کشور دنیا در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد گردید تا بحث مردم مظلوم یمن در مجامع بین المللی مطرح و پیگیری گردد.

وی در پایان از تمامی اصحاب رسانه و خبرگزاری های داخلی و خارجی به جهت انعکاس و رساندن ندای مظلومیت ملت یمن به تمامی نقاط دنیا دعوت نمود.

گفتنی است این همایش پنجشنبه، یکم آذر ماه 97، با حضور نمایندگانی از یمن، حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان، تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی از ساعت 9 صبح در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد.

نظر شما