شناسهٔ خبر: 29462349 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحنه دردناک زورگیری از دختر جوان در تهران +فیلم

به تازگی فیلمی از لحظه زورگیری وحشیانه از زن جوانی در یکی از خیابان‌های تهران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

صاحب‌خبر -

صحنه دردناک زورگیری از دختر جوان در تهران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی فیلمی از  لحظه زورگیری وحشیانه از زن جوانی در یکی از خیابان‌های تهران به اشتراک گذاشته شده است. سرقت در قانون به معنای ربودن مال متعلق به دیگری است و وقتی این ربایش همراه با آزار و اذیت مال‌باخته باشد قانونگذار سخت گیری بیشتری را نشان خواهد. گرچه زورگیری در قانون مجازات اسلامی به عنوان یک جرم مستقل شناسایی نشده است اما می‌‌توان آن‌ را از انواع خاص «سرقت»‌ها دانست.

اعضای باندی که اقدام به زورگیری و سرقت خشن می‌کردند، متلاشی شدند و به گفته سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، دو نفر از خانم‌هایی که توسط این کیف‌قاپ‌ها مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند به کما رفتند اما وضع جسمانی آنها رو به بهبود است. مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به بازداشت اعضای این باند شدند که به صورت خشن و وحشیانه اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند.

در ادامه می‎‌توانید فیلم مربوط به یکی از این سرقت‌ها را مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6735515/8965326?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

نظر شما